Հարգելի ուսուցիչներ, Educatorstechnology կայքը ներկայացնում է շատ լավ գործիքների հավաքածու, որը Դուք կարող եք օգտագործել դասարանում՝ սովորողների հետ միասին գեղեցիկ ներկայացումներ և սահիկաշարեր ստեղծելու համար: Այս բոլոր գործիքները հիմնված են վեբի վրա և չեն պահանջում որեւէ ծրագրային ապահովում: Դրանք նաև շատ պարզ ու հեշտ կիրառելի են և աշակերտները աշխատանքի ընթացքում չեն ունենա որևէ դժվարություն: Վայելեք․
Սա աշակերտների ներկայացումների համար գերազանց գործիք է: Google ներկայացումը Google Drive- ի հավաքածուի մի մասն է: Այն թույլ է տալիս ներառել տեքստեր, պատկերներ, տեսանյութեր, ներմուծել կամ արտահանել սահիկներ, հարմարեցնել դրանց չափերը, տեղադրեք թեմաներ և շատ ավելին: Google- ի այս գործիքից օգտվելու համար կարելի է կարդալ «9 քայլեր՝ Google ներկայաման օգնությամբ լավ ցուցադրություն ստեղծելու համար» (" 9 Steps to Create A Good Presentation Using Google Presentation"):
2․ Haiku Deck
Սա ևս մեկ հիանալի գործիք է, որը կարող են օգտագործել ուսուցիչները ներկայացումներ ստեղծելու համար: Այն կարելի է օգտագործել տեսողական պատմություններ պատմելիս․ ապահովված է մի շարք նախընտրելի թեմաներով և ընտրված օրինաչափություններով: Կարելի է օգտագործել Haiku- ի նկարների գրադարանը՝ նկարներ փնտրելու, սահիկներ ընդգրկելու կամ վերբեռնելու համար: Haiku տախտակի կարևոր առանձնահատկությունն այն է, որ ավտոմատ կերպով վերափոխում է պատկերները և հարմարեցնում է տեքստի մեջ տեղադրելու համար, լրացուցիչ խմբագրման և չափերը փոփոխելու կարիք չի լինում: Haiku տախտակի վրա ստեղծված պատմությունները կարող են տարածվել հայտնի սոցիալական ցանցերում, ինչպիսիք են Facebook- ը եւ Twitter- ը, կամ արտահանվել որպես PPT ֆայլեր կամ տեղադրվել բլոգային գրառումներում:
3․ Prezi
Սա հզոր վեբ գործիք է, որը թույլ է տալիս ստեղծել տեսողական գրավիչ ներկայացումներ: Կարող է սկսել Prezi-ի գրադարանի պրոֆեսիոնալ ձևավորած ձևանմուշով, ապա օգտագործելով պատկերներ, տեքստեր, տեսանյութեր՝ զարգացնել սեփական ցուցադրությունը։ Ներկայացումներ պատրաստելու նպատակով կարելի է նաև համագործակցել գործընկերների հետ: Prezi- ն հասանելի է iOS- ում եւ Android- ում, այնպես որ կարելի է ստեղծել կամ խմբագրել ներկայացումները և ավտոմատ կերպով համաժամանակյա դարձնել (auto-sync) բոլոր անհրաժեշտ սարքերում:
4․ Zoho Show
Սա առցանց ներկայացման գործիք է, որն օգնում է ստեղծել և ներկայացնել ցուցադրություններ: Այս գործիքը հարմար է ցանկացած վայրից ցուցադրությունը դիտելու, վերանայելու, խմբագրելու, տարածելու համար։
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ