Հարգելի ուսուցիչներ, Educatorstechnology կայքը ներկայացնում է շատ լավ գործիքների հավաքածու, որը Դուք կարող եք օգտագործել դասարանում՝ սովորողների հետ միասին գեղեցիկ ներկայացումներ և սահիկաշարեր ստեղծելու համար: Այս բոլոր գործիքները հիմնված են վեբի վրա և չեն պահանջում որեւէ ծրագրային ապահովում: Դրանք նաև շատ պարզ ու հեշտ կիրառելի են և աշակերտները աշխատանքի ընթացքում չեն ունենա որևէ դժվարություն: Վայելեք․
Սա աշակերտների ներկայացումների համար գերազանց գործիք է: Google ներկայացումը Google Drive- ի հավաքածուի մի մասն է: Այն թույլ է տալիս ներառել տեքստեր, պատկերներ, տեսանյութեր, ներմուծել կամ արտահանել սահիկներ, հարմարեցնել դրանց չափերը, տեղադրեք թեմաներ և շատ ավելին: Google- ի այս գործիքից օգտվելու համար կարելի է կարդալ «9 քայլեր՝ Google ներկայաման օգնությամբ լավ ցուցադրություն ստեղծելու համար» (" 9 Steps to Create A Good Presentation Using Google Presentation"):
2․ Haiku Deck
Սա ևս մեկ հիանալի գործիք է, որը կարող են օգտագործել ուսուցիչները ներկայացումներ ստեղծելու համար: Այն կարելի է օգտագործել տեսողական պատմություններ պատմելիս․ ապահովված է մի շարք նախընտրելի թեմաներով և ընտրված օրինաչափություններով: Կարելի է օգտագործել Haiku- ի նկարների գրադարանը՝ նկարներ փնտրելու, սահիկներ ընդգրկելու կամ վերբեռնելու համար: Haiku տախտակի կարևոր առանձնահատկությունն այն է, որ ավտոմատ կերպով վերափոխում է պատկերները և հարմարեցնում է տեքստի մեջ տեղադրելու համար, լրացուցիչ խմբագրման և չափերը փոփոխելու կարիք չի լինում: Haiku տախտակի վրա ստեղծված պատմությունները կարող են տարածվել հայտնի սոցիալական ցանցերում, ինչպիսիք են Facebook- ը եւ Twitter- ը, կամ արտահանվել որպես PPT ֆայլեր կամ տեղադրվել բլոգային գրառումներում:
3․ Prezi
Սա հզոր վեբ գործիք է, որը թույլ է տալիս ստեղծել տեսողական գրավիչ ներկայացումներ: Կարող է սկսել Prezi-ի գրադարանի պրոֆեսիոնալ ձևավորած ձևանմուշով, ապա օգտագործելով պատկերներ, տեքստեր, տեսանյութեր՝ զարգացնել սեփական ցուցադրությունը։ Ներկայացումներ պատրաստելու նպատակով կարելի է նաև համագործակցել գործընկերների հետ: Prezi- ն հասանելի է iOS- ում եւ Android- ում, այնպես որ կարելի է ստեղծել կամ խմբագրել ներկայացումները և ավտոմատ կերպով համաժամանակյա դարձնել (auto-sync) բոլոր անհրաժեշտ սարքերում:
4․ Zoho Show
Սա առցանց ներկայացման գործիք է, որն օգնում է ստեղծել և ներկայացնել ցուցադրություններ: Այս գործիքը հարմար է ցանկացած վայրից ցուցադրությունը դիտելու, վերանայելու, խմբագրելու, տարածելու համար։
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ