ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Առանցքում՝ ՌԴ մանկավարժական բուհերում հայերենի ուսուցում կազմակերպելու հնարավորություն

Դեկտեմբերի 24, 2018
Պաշտոնական

ՀՀ ԿԳՆ Լեզվի կոմիտեի նախագահ Դավիթ Գյուրջինյանը աշխատանքային հանդիպում է ունեցել Մոսկվայի պետական մանկավարժական համալսարանի ռեկտոր, Եվրասիական միության մանկավարժական բուհերի միության նախագահ, պատմական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր, Ռուսաստանի գիտությունների ակադեմիայի անդամ Ալեքսեյ Լուբկովի գլխավորած պատվիրակության հետ: Պատվիրակության կազմում էին Գեղեցիկ արվեստների ինստիտուտի տնօրեն Անդրեյ Կոնովալովը, միջազգային համագործակցության վարչության պետի տեղակալ Օլգա Մորոզովան և Գեղեցիկ արվեստների ինստիտուտի դոցենտ, «Ժամ» հանդեսի գլխավոր խմբագիր Աննա Գիվարգիզյանը:
Ալեքսեյ Լուբկովը ներկայացրել է իր ղեկավարած կառույցի ավանդույթները, ձեռքբերումները և ծրագրերը, անդրադարձել ռուսերենի հարցերով զբաղվող ռուսաստանյան համերկրային կառույցներին, հետաքրքրվել Լեզվի կոմիտեի աշխատանքով:

Դավիթ Գյուրջինյանն իր հերթին ներկայացրել է Լեզվի կոմիտեի գործառույթները: Նա հանդիպման մասնակիցների ուշադրությունը հրավիրել է այն հանգամանքի վրա, որ Ռուսաստանի մանկավարժական համալսարաններում հայերենի դասընթացներ չկան, հայոց լեզվի մասնագետներ չեն պատրաստվում այն դեպքում, երբ Ռուսաստանի հայությունը պատկառելի թիվ է կազմում, և հայերենի ուսուցմամբ դպրոցների և դասարանների բացակայության պայմաններում հայերը կորցնում են հայոց լեզուն: Նա հիշեցրել է նախախորհրդային Ռուսաստանում հայերենի ուսումնասիրության և դասավանդման ավանդույթները (Մոսկվայի Լազարյան ճեմարան, Սանկտ Պետերբուրգի համալսարան և այլն):
Ռուսաստանյան պատվիրակության ղեկավարը դրական է արձագանքել առաջարկությանը՝ նշելով, որ գործնական քայլեր կարվեն Մոսկվայի պետական մանկավարժական համալսարանում հայերենի ուսուցում կազմակերպելու ուղղությամբ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…