ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մրցանակներ՝ «Իթվինինգ» ծրագրի լավագույն մասնակիցներին

Դեկտեմբերի 24, 2018
Պաշտոնական

«Քվանտ» վարժարանում տեղի է ունեցել Եվրոպական դպրոցների «Իթվինինգ» ծրագրի ամփոփիչ համաժողովը, որի ընթացքում ներկայացվել են 2018 թվականի ծրագրի հիմնական ձեռքբերումներն ու 2019-2020 թվականների զարգացման հիմնական ուղղությունները։ 

Համաժողովի ընթացքում տեղի է ունեցել Որակի ազգային մրցանակաբաշխության արարողությունը: Հավաստագրեր և մրցանակներ են հանձնվել 2018 թվականի ընթացքում  «Իթվինինգ» ծրագրին  լավագույն մասնակցություն ցուցաբերած աշակերտներին, ուսուցիչներին և դպրոցներին:

Միջոցառման մասնակիցներին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնակատար Արայիկ Հարությունյանի անունից ողջունել է նախարարի խորհրդական Գոհար Մամիկոնյանը. «Նախարարի անունից շնորհավորում եմ ծրագրում ընդգրկված բոլոր դպրոցներին և մասնակիցներին: Նախարարությունը կարևորում է ուսուցիչների մասնագիտական կատարելագործմանը, դասապրոցեսի առավել արդյունավետ կազմակերպմանը միտված բոլոր ծրագրերը. դրանք օգտակար են կրթական համակարգի բոլոր շահառուների համար: «Իթվինինգ» ծրագիրը միջազգային համագործակցության արդյունավետ հարթակ է դարձել, և անհրաժեշտ է ընդլայնել ծրագրում ընդգրկված դպրոցների, ուսուցիչների և աշակերտների թիվը»,- իր խոսքում նշել է Գ. Մամիկոնյանը:

Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի տնօրեն Արտակ Պողոսյանի տեղեկացմամբ «Իթվինինգ» ծրագրում ներկայումս ընդգրկված է մոտ 300   հայաստանյան դպրոց, շուրջ 1200 ուսուցիչ` մարզերից և Երևանից: «Հայաստանի դպրոցների մասնակցությունը «Իթվինինգ» ծրագրին օգտակար է և նպաստում է դպրոցական համագործակցության ընդլայնմանը, ուսուցիչների և աշակերտների օտար լեզուների իմացությանը, տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ) ու թիմային աշխատանքի հմտությունների զարգացմանը»,- նշել է ԿՏԱԿ տնօրեն Արտակ Պողոսյանը:

2018 թվականին մեկուկես տասնյակ ուսուցիչներ մասնակցել են տարբեր միջազգային միջոցառումների: Այս տարվա մայիսին Հայաստանում անցկացվել է «Իթվինինգ» ծրագրի միջազգային սեմինարը, որին մասնակցել է 7 եվրոպական երկրի 60 ներկայացուցիչ: Հայաստանյան սեմինարի ժամանակ ձևավորված նախագծերից մի քանիսը դարձել են եվրոպական ծրագրի հաղթող:

«Իթվինիգ» ծրագրի ազգային փուլի մրցույթում այս տարի ներկայացվել է 37 նախագիծ` տարիքային երեք խմբերի համար: 
Հայաստանի դպրոցների մասնակցությունը «Իթվինինգ» ծրագրին սկսվել է 2013 թվականից: Հաշվի առնելով, որ «Իթվինինգ» ծրագրի նախագծերը իրականացվում են եվրոպական լեզուներով, ինչը որոշակի խնդիրներ է առաջացնում ուսուցիչների համար, ԿՏԱԿ-ը նախաձեռնել է նախագծի հայաֆիկացման գործընթացը: Ստեղծվել է «Դպրոցների համագործակցության վիրտուալ համայնք» ազգային ծրագիրը, որը հնարավորություն է տալիս է ընդգրկվել «Իթվինիգ» ծրագրում` ներկայացնելով հայերեն նախագծեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…