«Քվանտ» վարժարանում տեղի է ունեցել Եվրոպական դպրոցների «Իթվինինգ» ծրագրի ամփոփիչ համաժողովը, որի ընթացքում ներկայացվել են 2018 թվականի ծրագրի հիմնական ձեռքբերումներն ու 2019-2020 թվականների զարգացման հիմնական ուղղությունները։
Համաժողովի ընթացքում տեղի է ունեցել Որակի ազգային մրցանակաբաշխության արարողությունը: Հավաստագրեր և մրցանակներ են հանձնվել 2018 թվականի ընթացքում «Իթվինինգ» ծրագրին լավագույն մասնակցություն ցուցաբերած աշակերտներին, ուսուցիչներին և դպրոցներին:
Միջոցառման մասնակիցներին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնակատար Արայիկ Հարությունյանի անունից ողջունել է նախարարի խորհրդական Գոհար Մամիկոնյանը. «Նախարարի անունից շնորհավորում եմ ծրագրում ընդգրկված բոլոր դպրոցներին և մասնակիցներին: Նախարարությունը կարևորում է ուսուցիչների մասնագիտական կատարելագործմանը, դասապրոցեսի առավել արդյունավետ կազմակերպմանը միտված բոլոր ծրագրերը. դրանք օգտակար են կրթական համակարգի բոլոր շահառուների համար: «Իթվինինգ» ծրագիրը միջազգային համագործակցության արդյունավետ հարթակ է դարձել, և անհրաժեշտ է ընդլայնել ծրագրում ընդգրկված դպրոցների, ուսուցիչների և աշակերտների թիվը»,- իր խոսքում նշել է Գ. Մամիկոնյանը:
Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի տնօրեն Արտակ Պողոսյանի տեղեկացմամբ «Իթվինինգ» ծրագրում ներկայումս ընդգրկված է մոտ 300 հայաստանյան դպրոց, շուրջ 1200 ուսուցիչ` մարզերից և Երևանից: «Հայաստանի դպրոցների մասնակցությունը «Իթվինինգ» ծրագրին օգտակար է և նպաստում է դպրոցական համագործակցության ընդլայնմանը, ուսուցիչների և աշակերտների օտար լեզուների իմացությանը, տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ) ու թիմային աշխատանքի հմտությունների զարգացմանը»,- նշել է ԿՏԱԿ տնօրեն Արտակ Պողոսյանը:
2018 թվականին մեկուկես տասնյակ ուսուցիչներ մասնակցել են տարբեր միջազգային միջոցառումների: Այս տարվա մայիսին Հայաստանում անցկացվել է «Իթվինինգ» ծրագրի միջազգային սեմինարը, որին մասնակցել է 7 եվրոպական երկրի 60 ներկայացուցիչ: Հայաստանյան սեմինարի ժամանակ ձևավորված նախագծերից մի քանիսը դարձել են եվրոպական ծրագրի հաղթող:
«Իթվինիգ» ծրագրի ազգային փուլի մրցույթում այս տարի ներկայացվել է 37 նախագիծ` տարիքային երեք խմբերի համար:
Հայաստանի դպրոցների մասնակցությունը «Իթվինինգ» ծրագրին սկսվել է 2013 թվականից: Հաշվի առնելով, որ «Իթվինինգ» ծրագրի նախագծերը իրականացվում են եվրոպական լեզուներով, ինչը որոշակի խնդիրներ է առաջացնում ուսուցիչների համար, ԿՏԱԿ-ը նախաձեռնել է նախագծի հայաֆիկացման գործընթացը: Ստեղծվել է «Դպրոցների համագործակցության վիրտուալ համայնք» ազգային ծրագիրը, որը հնարավորություն է տալիս է ընդգրկվել «Իթվինիգ» ծրագրում` ներկայացնելով հայերեն նախագծեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ