«Քվանտ» վարժարանում տեղի է ունեցել Եվրոպական դպրոցների «Իթվինինգ» ծրագրի ամփոփիչ համաժողովը, որի ընթացքում ներկայացվել են 2018 թվականի ծրագրի հիմնական ձեռքբերումներն ու 2019-2020 թվականների զարգացման հիմնական ուղղությունները։
Համաժողովի ընթացքում տեղի է ունեցել Որակի ազգային մրցանակաբաշխության արարողությունը: Հավաստագրեր և մրցանակներ են հանձնվել 2018 թվականի ընթացքում «Իթվինինգ» ծրագրին լավագույն մասնակցություն ցուցաբերած աշակերտներին, ուսուցիչներին և դպրոցներին:
Միջոցառման մասնակիցներին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնակատար Արայիկ Հարությունյանի անունից ողջունել է նախարարի խորհրդական Գոհար Մամիկոնյանը. «Նախարարի անունից շնորհավորում եմ ծրագրում ընդգրկված բոլոր դպրոցներին և մասնակիցներին: Նախարարությունը կարևորում է ուսուցիչների մասնագիտական կատարելագործմանը, դասապրոցեսի առավել արդյունավետ կազմակերպմանը միտված բոլոր ծրագրերը. դրանք օգտակար են կրթական համակարգի բոլոր շահառուների համար: «Իթվինինգ» ծրագիրը միջազգային համագործակցության արդյունավետ հարթակ է դարձել, և անհրաժեշտ է ընդլայնել ծրագրում ընդգրկված դպրոցների, ուսուցիչների և աշակերտների թիվը»,- իր խոսքում նշել է Գ. Մամիկոնյանը:
Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի տնօրեն Արտակ Պողոսյանի տեղեկացմամբ «Իթվինինգ» ծրագրում ներկայումս ընդգրկված է մոտ 300 հայաստանյան դպրոց, շուրջ 1200 ուսուցիչ` մարզերից և Երևանից: «Հայաստանի դպրոցների մասնակցությունը «Իթվինինգ» ծրագրին օգտակար է և նպաստում է դպրոցական համագործակցության ընդլայնմանը, ուսուցիչների և աշակերտների օտար լեզուների իմացությանը, տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ) ու թիմային աշխատանքի հմտությունների զարգացմանը»,- նշել է ԿՏԱԿ տնօրեն Արտակ Պողոսյանը:
2018 թվականին մեկուկես տասնյակ ուսուցիչներ մասնակցել են տարբեր միջազգային միջոցառումների: Այս տարվա մայիսին Հայաստանում անցկացվել է «Իթվինինգ» ծրագրի միջազգային սեմինարը, որին մասնակցել է 7 եվրոպական երկրի 60 ներկայացուցիչ: Հայաստանյան սեմինարի ժամանակ ձևավորված նախագծերից մի քանիսը դարձել են եվրոպական ծրագրի հաղթող:
«Իթվինիգ» ծրագրի ազգային փուլի մրցույթում այս տարի ներկայացվել է 37 նախագիծ` տարիքային երեք խմբերի համար:
Հայաստանի դպրոցների մասնակցությունը «Իթվինինգ» ծրագրին սկսվել է 2013 թվականից: Հաշվի առնելով, որ «Իթվինինգ» ծրագրի նախագծերը իրականացվում են եվրոպական լեզուներով, ինչը որոշակի խնդիրներ է առաջացնում ուսուցիչների համար, ԿՏԱԿ-ը նախաձեռնել է նախագծի հայաֆիկացման գործընթացը: Ստեղծվել է «Դպրոցների համագործակցության վիրտուալ համայնք» ազգային ծրագիրը, որը հնարավորություն է տալիս է ընդգրկվել «Իթվինիգ» ծրագրում` ներկայացնելով հայերեն նախագծեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ