ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը և Հայաստանում Մեծ Բրիտանիայի և Հյուսիսային Իռլանդիայի Միացյալ Թագավորության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ջուդիթ Ֆարնուորթն այսօր «Մարիոթ» հյուրանոցում ստորագրել են համագործակցության հուշագիր:
Այս նախաձեռնությամբ մեկնարկել է Հայաստանի մարզային դպրոցներում անգլերենի ակումբների հիմնադրման երկրորդ փուլը` «Բարելավելով հմտությունները հանուն ավելի ուժեղ հասարակության» ծրագրի շրջանակում:
ՀՀ ԿԳ նախարար Արայիկ Հարությունյանն իր ողջույնի խոսքում ընդգծել է, որ դպրոցներին կից լեզուների ուսուցման ակումբների հիմնումը համահունչ է կառավարության և ԿԳ նախարարության ծրագրերին. «Նման կենտրոնները նպատակ ունեն բարելավել լեզուների իմացությունն աշակերտների շրջանում, նպաստել ուսուցիչների մասնագիտական կատարելագործմանը, զարգացնել սովորողների քննադատական միտքը: Դպրոցն ավարտելիս մենք ցանկանում ենք ունենալ աշակերտ, որը կունենա անկախ և ազատ մտածելակերպ, վերլուծելու, քննադատելու, քննարկելու հմտություն: Սրանք հատկանիշներ են, որոնք մեր հասարակության շատ անդամների մոտ բացակայում են և երբեմն հանգեցնում են համակեցության կանոնների խախտումների: Այս ծրագիրը մեկն է այն անհրաժեշտ նախաձեռնություններից, որը կարող է նպաստել նշված արժեքային խնդիրների լուծմանը»,- նշել է նախարարը և հավելել, որ նոր բացվող երեք մարզային կենտրոնները դառնալու են համայնքային կրթամշակութային նոր հարթակներ: Նախարար Արայիկ Հարությունյանն իր խոսքում շնորհակալություն է հայտնել, Հայաստանում Մեծ Բրիտանիայի և Հյուսիսային Իռլանդիայի Միացյալ Թագավորության դեսպանությանը և Բրիտանական խորհրդին` արդյունավետ համագործակցության և աջակցության համար` հույս հայտնելով, որ ծրագիրը կլինի շարունակական:
Հայաստանում Մեծ Բրիտանիայի և Հյուսիսային Իռլանդիայի Միացյալ Թագավորության դեսպան Ջուդիթ Ֆարնուորթն իր խոսքում նշել է, որ հիմնադրվող ակումբները կարևոր են ոչ միայն անգլերենի իմացության, այլ նաև հարակից, օրինակ բանավիճելու և բանակցելու հմտությունների զարգացման համար. «Ես հանդիպել եմ ծրագրի նախորդ փուլում ընդգրկված ուսուցիչների հետ և ստացել եմ դրական ազդակներ: Հույս ունեմ, որ նրանք կկարողանան ծրագրում նոր ընդգրկվող ուսուցիչների հետ մեկտեղ ամուր ցանց ստեղծել` խորացնելով և ամրապնդելով համագործակցությունը: Արդեն երեք տարի է, ինչ Հայաստանում եմ և լիարժեք գիտակցում եմ, թե հայ ընտանիքների համար որքան կարևոր է որակյալ կրթությունը: Կարծում եմ, որ լավ կրթությունը Հայաստանի երիտասարդ քաղաքացիներին կարող է տալ այն հմտությունները, որոնք կարող են նպաստել Հայաստանի բարգավաճմանը»,- նշել է դեսպանը` ընդգծելով, որ Մեծ Բրիտանիայի դեսպանատունը պատրաստ է այս ուղղությամբ համագործակցել ԿԳ նախարարության հետ:
Նշենք, որ անգլերենի ակումբների ստեղծման ծրագիրն իրականացվում է Բրիտանական խորհրդի կողմից` Մեծ Բրիտանիայի և Հյուսիսային Իռլանդիայի Միացյալ Թագավորության կառավարության ֆինանսավորմամբ:
Ծրագրի առաջին փուլով Հայաստանի տարբեր մարզերում և Երևանում հիմնադրվել է անգլերենի ուսուցման 6 ակումբ, որոնք գործում են Երևանի և մարզերի հանրակրթական դպրոցներում: Ծրագրի երկրորդ փուլով նախատեսվում է անգլերենի ակումբներ բացել Վայքի, Ջերմուկի /Վայոց Ձորի մարզ/ և Բերդի /Տավուշի/ ավագ դպրոցներում:
Անգլերենի ակումբներում բրիտանական փորձի վրա հիմնված խաղային մեթոդներով` հեքիաթների միջոցով լեզվական իմացությունենրը բարելավել են շուրջ 800 դպրոցականներ, վերապետրաստվել է մոտ 200 անգլերենի ուսուցիչ: Հուշագրի ստորագրման արարողությանը ներկա են եղել ծրագրում ընդգրկված ուսումնական հաստատությունների տնօրենները, ովքեր իրենց խոսքում ընդգծել են, որ աշակերտները մեծ հետարքրությամբ և խանդավառությամբ են մասնակցում անգլերենի ակումբների պարապմունքներին: Միջոցառմանը տեսակապով հետևել են նաև ծրագրում ընդգրկված դպրոցների աշակերտները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ