ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դաստիարակության դրական մոտեցումներ

Փետրվարի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ սեմինար-պարապմունք «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /դասընթացավար՝ Ռոզա Թևանյան/։

Թեման՝ Ընտանեկան մթնոլորտը երեխայի զարգացման գործում
Երեխաների կյանքում առաջնային սոցիալական հաստատության կարեւորությունը դժվար է գերագնահատել: Ընտանիքում է, որ երեխան առաջին անգամ հանդիպում է հասարակությանը, իր օրենքներով, սովորույթներով եւ կանոններով: Այստեղ նա առաջին անգամ գիտակցում է իրեն որպես անձ, սովորում է մտածել, զգալ, հանդես գալ իր մարդկային դրսեւորումների բոլոր բազմազանության եւ անսահմանության մեջ:
Այս կյանքում առաջին և հիմնական ուսուցիչները, օգնականներն ու ուղեցույցները դառնում են ծնողները: 
Ընտանիքը մի սոցիալական բջիջ է, որն էլ դաստիարակության մեջ ամենակարեւոր, ամենաերկար և ամենակաևոր դերն է խաղում: Անհանգիստ մայրերը հաճախ մեծացնում են անհանգիստ երեխաներ, իսկ չափազանց հավակնոտ ծնողները հաճախ այնպես են խոչընդոտում իրենց երեխաներին, ինչն էլ հանգեցնում է թերարժեքության:
Փոքր մարդու կրթության մեջ հիմնականը եղել և մնում է երեխայի և ծնողների միասնության բարձր հոգեւոր կապը: 
Ընտանիքում է երեխան ստանում իր առաջին փորձը, իր առաջին դիտարկումները և սովորում է, թե ինչպես վարվել տարբեր իրավիճակներում: Շատ կարեւոր է ամրապնդել երեխայի դաստիարակությունը կոնկրետ օրինակներով և կյանքի փորձառություններով: Դա պետք է անել առանց երեխային վնասելու:
Քայլ առ քայլ մենք կարող ենք ստեղծել ներդաշնակ միջավայր մեր երեխաների կյանքում, երբ նրանք ծնողից չեն վախենում, այլ հարգում են ու վստահում՝ որպես լավագույն ընկերոջ: 

ՄԿԱ ծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…