ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դաստիարակության դրական մոտեցումներ

Փետրվարի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ սեմինար-պարապմունք «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /դասընթացավար՝ Ռոզա Թևանյան/։

Թեման՝ Ընտանեկան մթնոլորտը երեխայի զարգացման գործում
Երեխաների կյանքում առաջնային սոցիալական հաստատության կարեւորությունը դժվար է գերագնահատել: Ընտանիքում է, որ երեխան առաջին անգամ հանդիպում է հասարակությանը, իր օրենքներով, սովորույթներով եւ կանոններով: Այստեղ նա առաջին անգամ գիտակցում է իրեն որպես անձ, սովորում է մտածել, զգալ, հանդես գալ իր մարդկային դրսեւորումների բոլոր բազմազանության եւ անսահմանության մեջ:
Այս կյանքում առաջին և հիմնական ուսուցիչները, օգնականներն ու ուղեցույցները դառնում են ծնողները: 
Ընտանիքը մի սոցիալական բջիջ է, որն էլ դաստիարակության մեջ ամենակարեւոր, ամենաերկար և ամենակաևոր դերն է խաղում: Անհանգիստ մայրերը հաճախ մեծացնում են անհանգիստ երեխաներ, իսկ չափազանց հավակնոտ ծնողները հաճախ այնպես են խոչընդոտում իրենց երեխաներին, ինչն էլ հանգեցնում է թերարժեքության:
Փոքր մարդու կրթության մեջ հիմնականը եղել և մնում է երեխայի և ծնողների միասնության բարձր հոգեւոր կապը: 
Ընտանիքում է երեխան ստանում իր առաջին փորձը, իր առաջին դիտարկումները և սովորում է, թե ինչպես վարվել տարբեր իրավիճակներում: Շատ կարեւոր է ամրապնդել երեխայի դաստիարակությունը կոնկրետ օրինակներով և կյանքի փորձառություններով: Դա պետք է անել առանց երեխային վնասելու:
Քայլ առ քայլ մենք կարող ենք ստեղծել ներդաշնակ միջավայր մեր երեխաների կյանքում, երբ նրանք ծնողից չեն վախենում, այլ հարգում են ու վստահում՝ որպես լավագույն ընկերոջ: 

ՄԿԱ ծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան