ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Այն ազգը, որ գիր ունի, անկասկած է՝ մահ չունի

Փետրվարի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

   2019թ. փետրվարի 21-ին Լճաշենի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի VIա դասարանում (դասղեկ՝ Ս. Սիմոնյան) կազմակերպվեց դաս-ցերեկույթ՝  «Այն ազգը, որ գիր ունի, անկասկած է՝ մահ չունի» խորագրով:
     Միջոցառումն սկսվեց  Տիգրան Մեծի պատգամով.
    «Ինձանից հետո դու երկու զենքով պիտի պահես երկիրը: Այդ զենքերն են՝ հայոց լեզուն և հայկյան սուրը: Հիշի՛ր, տղա՛ս, դու կարող ես սուրը պատյանի մեջ դնել, վերստին   հանել: Կոտրվելու դեպքում նորը կռել: Սակայն, եթե սխալվես ու հայոց լեզուն դնես պատյանի մեջ, այլևս չես կարող հանել և ոչ էլ ստեղծել նորը: Ամեն ինչ կարելի է կառուցել, վերագտնել բոլոր կորուստները, բայց եթե կորցնես մայրենին, կկորցնես և՛ քեզ, և՛ վարքը հայոց մեծաց, և՛ Հայքը համայն, և՛ ապագան մեր Հայկյան երկրի»:

     Հնչում է երաժշտությունը և երաժշտության ներքո ասմունքում ու երգում են «Ես   իմ   անուշ   Հայաստանի»,  «Իմ   հայ   լեզու, իմ   մայր   լեզու», «Ապրեց   մեր    լեզուն»:

                               Դու սեր առաջին,

                                                       առաջին մորմոք, առաջին աղոթք…

                                Որ տառապանքով փոխվեցիր
                                                        բառի ու դարձար լեզու…

                                Ու երբ «Հայրենիք» անունը

                                                         տվին հողին այս քարոտ,

                                 «Մայրենի» դրինք անունը քո»։

    Միջոցառումն  ավարտվեց  Ս.  Կապուտիկյանի  երդում  պատգամով.

«Ժամանակի  ակունքներից  ես  գալիս  դու,  իմ  հա՛յ  լեզու,  դարերի  լեռնապարերի  վրայով: Հայկյան  նետի  սույլ  ու  շառաչը  կա  քո  մեջ, Ավարայրի  վրա  կանգնած  աղոթք- աղաղակի  սաստկությունը:  Դու՝  փիղ  ու  բաբանի  զարհուրանքին  դիմադիր  հառնած  անկործանելի  պարիսպ, Զվարթնոց  տաճարի  չեղծված, չավերված  սկզբնապատկեր»:

   Դաս – ցերեկույթն   ամփոփեց   դպրոցի   տնօրեն    Ա.  Մուրադյանը  և   հորդորեց    գեղեցիկ   ու    գրագետ   խոսել,  շատ   կարդալ   և   պահպանել    ոսկեղենիկ   մայրենին:

Ծ. Կարապետյան
Սովորողների  հետ   դաստիարակչական   աշխատանքների  կազմակերպիչ

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…