ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կայացել է «Կայուն դպրոցական սնունդ» հիմնադրամի հոգաբարձուների խորհրդի նիստը

Փետրվարի 28, 2019
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում տեղի է ունեցել «Կայուն դպրոցական սնունդ» հիմնադրամի  հոգաբարձուների  խորհրդի նիստը: Այն վարել է խորհրդի նախագահ, ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը: Մինչ օրակարգի հիմնական հարցերին անցնելը` նախարարը նշել է, որ կառավարության և նախարարության մոտեցումը դպրոցական սննդի ծրագրին  միանշանակ դրական է, և այն պետք է լինի շարունակական: Նա կարևորել է ՀՀ մարզերի 1-4-րդ դասարանների սովորողների սննդի կազմակերպումը, հատկապես տաք սննդի տեսքով: Նիստին ներկա հոգաբարձուների խորհրդի անդամներին ԿԳ նախարարը տեղեկացրել է, որ այժմ կառավարությունում քննակվում է հիմնադրամների գործունեության արդյունավետության բարձրացման հարցը: Այս համատեքստում դիտարկվում է նաև «Կայուն դպրոցական սնունդ» հիմնադրամի կարգավիճակի փոփոխության հնարավորությունը: 

Հոգաբարձուների խորհրդի անդամները, համաձայն ընթացակարգի, ԿԳ նախարարին ընտրել են «Կայուն դպրոցական սնունդ» հիմնադրամի  հոգաբարձուների  խորհրդի  նախագահ: Այնուհետև հիմնադրամի  գործադիր տնօրեն Բագրատ Եսայանը ներկայացրել է նախորդ տարվա կատարած  աշխատանքների հաշվետվությունը: Տնօրենի տեղակացմամբ` ստեղծվել է դպրոցական սննդի հանրապետական վերապատրաստումների կենտրոն` Երևանի տարածաշրջանային թիվ 1 քոլեջում, կատարվել է 1011 տնօրենների և խոհարարների վերապատրաստում: Հրատարկվել է դպրոցական սննդի բաղադրատոմսերի գիրք, դպրոցական սննդի ազգային ծրագրում ընդգրկված 175 դպրոցներում կատարվել է մոնիթորինգ:  Ծրագրի բոլոր գնումները կատարվել են «Պարենի համաշխարհային ծրագրի» չափանիշներին համապատասխան: Կայուն դպրոցական սննդի հետագա շարունակության և ազգային ծրագրի ընդլայնման համար կարևորվում է ենթակառուցվածքների ստեղծումը: Այն ենթադրում է  դպրոցներում ժամանակակից խոհանոցների հիմնադրում, որը տաք սննդի ապահովման հիմնական նախապայմանն է: Հաշվի առնելով, որ մի շարք դպրոցներում խոհանոցներ չկան կամ ապահովված չեն պատշաճ պայմաններ`  Պարենի համաշխարհային ծրագրի պահանջով խոհանոցների ստեղծումը ներառվել է որպես կարևոր բաղադրիչ: Այժմ աշխատանքներ են տարվում ծրագրում ընդգրկված բոլոր դպրոցներում խոհանոցների ստեղծման և կահավորման ուղղությամբ:
Տեղեկացնենք, որ «Դպրոցական սնունդ» ծրագիրը Հայաստանում իրականացվում է ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի (ՊՀԾ) և ՀՀ կառավարության կողմից` ՌԴ «Ճյուղային սննդի ինստիտուտի»  տեխնիկական և Ռուսաստանի Դաշնության ֆինանսական աջակցությամբ՝ սկսած  2010թ-ից: ՊՀԾ-ն ակտիվորեն  աշխատում է  իր կողմից իրականացվող ծրագիրը Հայաստանի Հանրապետության «Կայուն դպրոցական սնունդ» պետական ծրագրին փոխանցելու ուղղությամբ: 
ՊՀԾ-ն ուսումնական տարվա ընթացքում 180 օր տաք սնունդ է տրամադրում Արագածոտնի, Արմավիրի, Գեղարքունիքի, Կոտայքի, Լոռու մարզերի տարրական դասարանների 60000 դպրոցականների: Մյուս հինգ մարզերում` Շիրակում, Սյունիքում, Տավուշում, Վայոց ձորում և Արարատում, ծրագիրն իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը՝ ապահովելով տարրական դասարանների 40000 աշակերտների սնունդ: 2019 թվականին նախատեսվում է Արագածոտնի մարզի դպրոցների փոխանցումը ՀՀ կառավարության հանձնառությանը: Նշենք, ծրագիրն իրականացվում է մարզերի դպրոցներում, արդյունավետության հիմնական չափանիշներից մեկն էլ համարվում է ծնողական համայնքի մասնակցությունը դպրոցական սննդի կազմակերպմանը: 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…