ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանն այսօր ընդունել է աշխատանքային այցով Հայաստանում գտնվող միջուկային հարցերի ֆրանսիացի խորհրդական, Ռուսաստանի, Ուկրաինայի և Բելառուսի տարածաշրջանային պատասխանատու Ալեքսանդր Գորբաչևին: Հանդիպմանը մասնակցել են Հայաստանի Հանրապետությունում Ֆրանսիայի Հանրապության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ժոնաթան Լաքոտը, միջուկային հարցերի խորհրդականի տեղակալ Թիբո Աչեն, ORANO ընկերության վաճառքի տնօրեն Պետեր Բրանտենշտայնը, համագործակցության և մշակութային գործողությունների խորհրդատու Ալեքս Բորտոլան:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են կրթության և գիտության ոլորտում համագործակցության հնարավորություններն էներգետիկայի մասնագիտությունների ուղղությամբ: Այս համատեքստում նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանը մասնավորապես կարևորել է բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում միջուկային էներգետիկայի բնագավառի որակյալ մասնագետների պատրաստումը` հաշվի առնելով, որ Հայաստանն ունի ատոմակայան:
Փոխնախարարի խոսքով` միջուկային ռեակտորների ֆիզիկայի և ատոմային էներգետիկայի մասնագետներ են պատրաստվում Երևանի պետական և Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարաններում` համագործակցելով Ա.Ի. Ալիխանյանի անվան Ազգային գիտական լաբորատորիայի հետ:
Սակայն, սարքավորումների և տեխնիկական անհրաժեշտ պայմանների ոչ բավարար բազայով պայմանավորված` կրթական ծրագրերը և հետազոտությունները հիմնականում տեսական բնույթի են:Նշելով, որ ատոմային էներգետիկայի զարգացումը ՀՀ կարևորագույն ռազմավարական ուղղություններից է, Ա.Անափիոսյանը շեշտել է, որ էներգետիկայի ուսումնական լաբորատորիների ու սարքավորումների ձեռքբերումը կրթության համակարգի գերակա խնդիրներից է: Կողմերը փոխադարձ համագործակցության պատրաստակամություն են հայտնել: Պայմանավորվածություն է ձեռքբերվել համագործակցության հուշագիր մշակելու, ուսանողների և հետազոտողների փոխանակման ծրագրեր իրականացնելու վերաբերյալ:
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ