ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Փոխըմբռնման հուշագիր` հայ-իտալական գիտակրթական համագործակցության

Հոկտեմբերի 26, 2016
Պաշտոնական

Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության և Իտալիայի Հանրապետության կրթության, համալսարանների և հետազոտությունների նախարարության միջև այսօր ստորագրվել է կրթության և գիտության ոլորտում համագործակցության մասին փոխըմբռնման հուշագիր: Հուշագիրը ստորագրել են ՀՀ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը և ՀՀ-ում Իտալիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ջովաննի Ռիչուլլին: Նախարարը շնորհակալություն է հայտնել Իտալիայի դեսպանին արդյունավետ համագործակցության համար` ընդգծելով, որ վերոնշյալ հուշագրով ևս մեկ անգամ ամրագրվում են կրթության ոլորտում երկու երկրների միջև համագործակցության հիմնական ուղղությունները: «Իտալիան այն երկրներից է, որի հետ ավանդաբար եղել են բազմաբովանդակ կրթական հարաբերություններ: Այս հուշագրով կարևորվում է համագործակցությունը հետազոտական ինստիտուտների և համալսարանների միջև, որը մեզ համար էական նշանակություն ունի, քանի որ այս տարի նախատեսվում է Երևանում բացել «Հորիզոն-2020» ծրագրի գրասենյակ: Այս ծրագրի միջոցով Հայաստանը ներգրավվելու է եվրոպական գիտական ծրագրերում, և այդ առումով Իտալիայի հետ հարաբերությունները շատ կարևոր են` միջհամալսարանական համագործակցության ոլորտում նոր կապեր ստեղծելու տեսանկյունից»,-նշել է նախարարը: Անդրադառնալով գիտական կառույցների միջև հնարավոր համագործակցությանը` Լևոն Մկրտչյանը մատնանշել է  Մատենադարանի օրինակը: «Ինչպես գիտեք, Մատենադարանն այն եզակի գիտական հաստատություններից է, որը լուրջ աշխատանք է տանում հին ձեռագրերի պահպանման տեսանկյունից: Այս ոլորտում Իտալիան համարվում է աշխարհի առաջատար երկրներից մեկը, և այս հուշագրի կնքումից հետո կարող  ենք առաջարկել Մատենադարանի տնօրինությանը` դիմել Իտալիայի լավագույն բուհերին` մագիստրոսական կամ ասպիրանտական ծրագրեր իրականացնելու համար: Արվեստի բուհերի մասով ևս Իտալիայի համալսարանները աշխարհի առաջնակարգ ուսհաստատություններն են համարվում, և այս ուղղությամբ կարելի է համագործակցությունը զարգացնել և նոր ծրագրեր իրականացնել»,-նշել է նախարարը:
Իտալիայի դեսպանը ևս իր շնորհակալությունն է հայտնել ՀՀ իշխանություններին` երկու երկրների միջև կրթության ոլորտում եղած արդյունավետ համագործակցությոան համար: «Կնքված հուշագիրը հիմք է, որի վրա կկառուցվի երկու երկրների միջև հետագա համագործակցությունը: Երկու կողմից էլ մեծ հետաքրքրություն կա` այն զարգացնելու տեսակետից: Համագործակցությունը բոլոր ոլորտներում, լինի տնտեսական, առևտրային և այլն, կարևոր է, սակայն հատկապես կրթության և մշակույթի ոլորտում այն որոշիչ դեր է խաղում` երկու ժողովուրդների մերձեցման տեսանկյունից»,-ընդգծել է դեսպանը:
Նշենք, որ համաձայն ստորագրված փաստաթղթի` կողմերը կխրախուսեն ուսանողների, հետազոտողների և պրոֆեսորների փոխանակումները` միմյանց կրթական և գիտական փորձառության փոխճանաչման և հաստատությունների հաջողված փորձի, ինչպես նաև երկու երկրների կրթական և գիտական կապերի ամրապնդման նպատակով: Ըստ հուշագրի` կողմերը կնպաստեն իրենց երկրների միջնակարգ, միջին մասնագիտական և բարձրագույն կրթության, ինչպես նաև հետազոտական հաստատությունների միջև ուղիղ կապերի հաստատմանն ու զարգացմանը, կօժանդակեն ու կխրախուսեն կրթական հաստատությունների միջև թվինինգ ծրագրերի իրականացումը: Բացի այդ, հուշագրով կողմերը կնպաստեն հետազոտողների և պրոֆեսորների միջև փորձի և հմտությունների փոխանակմանը և կօժանակեն դասընթացների, համատեղ սեմինարների, գիտաժողովների և ցուցահանդեսների կազմակերպմանը, ինչպես նաև տեղեկատվության փոխանակմանը` կրթության և գիտական հետազոտությունների ոլորտում և կխթանեն համատեղ նախագծերի մշակումն ու իրականացումը: 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կայք

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…