ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում հրավիրված աշխատանքային խորհրդակցության ժամանակ քննարկվել են միջազային գործընկերների և հասարակական կազմակերպությունների հետ համատեղ արդեն իրականացվող և նախատեսված ծրագրերը: Խորհրդակցությունը վարել է ԿԳ նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանը: «Ներկայումս մտել ենք գլոբալ և համակարգված բարեփոխումների փուլ, որի հաջողությունը կախված է նաև յուրաքանչյուրիս մասնակցությունից»,-նշել է Արևիկ Անափիոսյանը՝ ներկայացնելով հանրակրթության ոլորտում նախատեսվող բարեփոխումների օրակարգը և յուրաքանչյուր ծրագրի շրջանակում գործընկերների հետ համագործակցությունը:
Մասնավորապես, նախարարի տեղակալն անդրադարձել է այլընտրանքային տարբեր մոդելներով նախադպրոցական կրթական ծառայությունների մատուցման ծրագրին՝ ընդգծելով, որ դրա շրջանակում նախարարության հիմնական գործընկերն է հանդիսանում ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամը: Արևիկ Անափիոսյանի խոսքով՝ որոշ մոդելներ մշակվել են ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի կողմից, սակայն որպեսզի դրանք իրականացվեն, անհրաժեշտ է համապատասխան բովանդակություն: «Ներկայումս ունենք նախադպրոցական կրթական ծառայությունների մատուցման այլընտրանքային մոդելների համապարփակ փաթեթ՝ դպրոցահեն, համայնքահեն, տնահեն և շարժական: «ԵՄ-ն քաղաքացիների համար» ծրագրի շրջանակներում ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը երեք մարզերում նախատեսում է ստեղծել նախադպրոցական կրթական ծառայություն մատուցող 35 կառույց: ՀՀ 201 համայնքում, որտեղ նախադպրոցական կրթության ոչ մի ծառայություն չի մատուցվել, առաջիկա երեք տարվա ընթացքում պետք է այն ներդնենք: Հետևաբար, առաջարկել ենք ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի մեր գործընկերներին, որ այդ 35 հաստատությունը նախատեսեն վերոնշյալ համայնքներում: Արդյունքում՝ ավելի արագ կկարողանանաք հասնել նախադպրոցական կրթության ծառայությունների լիարժեք մատուցմանը: ԵՄ-ի հետ իրականացվող այս ծրագիրը խթանելու է նաև կանանց զբաղունակության ապահովմանը մարզերում, ինչպես նաև, օրինակ, մայրերի, տատիկների վերապատրաստմանը և ներգրավմանն աշխատաշուկայում, տվյալ դեպքում՝ այդ ուսումնական հաստատություններում»,-նշել է Արևիկ Անափիոսյանը՝ տեղեկացնելով նաև, որ նախատեսվում է մշակել կրթության զարգացման ծրագիր, որում գլոբալ թիրախներ կսահմանվեն 2030 թվականի համար: Ծրագիրը կունենա նաև ճանապարհային քարտեզ 2025 թվականի համար, որում կսահմանվեն միջանկյալ թիրախներ` կապված բյուջեի հետ: Արևիկ Անափիոսյանն անդրադարձել է նաև հանրակրթության պետական չափորոշիչի և առարկայական չափորոշիչների և ծրագրերի բարեփոխումների փաթեթին, որը պետք է իրականացվի Համաշխարհային բանկի և «ԵՄ-ն ի նպաստ նորարարության» ծրագրի շրջանակում: Նախարարի տեղակալն ընդգծել է, որ բարեփոխումները համակարգային բնութ են ունենալու և պահանջելու են մասնակից բոլոր կողմերի նվիրումը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ