ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նպատակը՝ հնարավորինս անցնցում ապահովել համընդհանուր ներառական կրթության անցումը

Մարտի 13, 2019
Պաշտոնական

Տեղի է ունեցել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի 22.01.2019թ. թիվ 20-Ա/2 հրամանով հաստատված «Երևան քաղաքում առնվազն 4 տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնների հիմնադրում» գործողության կատարման ապահովման նպատակով ստեղծված աշխատանքային խմբի հերթական հանդիպումը, որում ներգրավված են ԿԳՆ, աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության, Երևանի քաղաքապետարանի, հասարակական հատվածի ներկայացուցիչներ, ինչպես նաև փորձագետներ: Խմբի նպատակն է հնարավորինս անցնցում ապահովել համընդհանուր ներառական կրթության անցումը Երևան քաղաքում: Խումբն արդեն անցկացրել է շուրջ տասը հանդիպում, որոնց ընթացքում իրականացվել է փաստացի տվյալների հավաքագրում, հատուկ և հանրակրթական դպրոցներում սովորող կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների գնահատման արդյունքների ամփոփում: Քննարկվել է նաև Երևանի հատուկ դպրոցները մանկավարժահոգե­բանական աջակցության կենտրոնների վերակազմակերպելու ճանապարհային քարտեզը: Մասնագիտական ճանապարհային քարտեզը վերաբերելու է ոչ միայն երեխաներին, այլ նաև աշխատակիցներին: Ներկայումս իրականացվում է նաև սոցիալական գնահատում, որը ևս իր հերթին պետք է նպաստի երեխայի անցնցում տեղափոխումը հատուկ դպրոցից հանրակրթական դպրոցներ: Բացի այդ, ստեղծվելու են իրազեկման խմբեր, որոնք պարբերաբար հանդիպումներ են ունենալու երեխաների, ծնողների և ուսուցիչների հետ, ինչպես նաև տեղի են ունենալու վերապատրաստումներ, որոնք ներառելու են ոչ միայն հատուկ մանկավարժներին, այլ նաև առարկայական ուսուցիչներին: Աշխատանքային խումբն իր առաջարկները կներկայացնի համընդհանուր ներառական կրթությանն անցման ծրագրերի համակարգման նպատակով ստեղծված միջգերատեսչական աշխատանքային խմբին, որի կազմում են ՀՀ կրթության և գիտության, աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության, առողջապահության և տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարությունների ներկայացուցիչները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…