Ներկա ժամանակաշրջանում քաղաքացիական զարգացումը համարվում կարևոր պայման անձի ինքնահաստատման ու կայացման գործում: «Երիտասարդ ՏԻՄ գործընկեր» 4–ամսյա ծրագիրը,որը միտված էր դրան, իրականացվեց Տավուշի մարզի Իջևան քաղաքում: Ծրագրում ընդգրկված 18-20 տարեկան 17 երիտասարդներ, ովքեր ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղի ուսանողներ են, հնարավորություն ստացան զարգացնելու և հզորացնելու իրենց կարողություններն ու գիտելիքները քաղաքացիական-հասարակական ոլորտում, նոր մակարդակի հասցնել ՏԻՄ-երիտասարդություն կապը և տեղական որոշումների մակարդակում լսելի դարձնել երիտասարդի ձայնն ու առաջարկները: Ծրագիրը համապատասխանում էր ՀՀ երիտասարդական պետական քաղաքականության ռազմավարությանը, որը ամրագրում է որպես գերակայություն ՝ երիտասարդների մասնակցականության գործոնը հասարակական-քաղաքացիական ու այլ մակարդակներում: Իսկ Իջևան համայնքի զարգացման 2017-2021թթ. հնգամյա ծրագրի հիմնական նպատակներից են տեղական ինքնակառավարմանը բնակիչների մասնակցության ակտիվացումը՝ մասնակցության նոր մեթոդների և ձևերի ներդրման և աստիճանական զարգացման միջոցով, որի համահունչ էր ծրագիրը: Ծրագրի շրջանակում կազմակերպվել են դասընթացներ խմբի անդամների կարողությունների և գիտելիքների հզորացում ՝շահերի պաշտպանության , կարիքների վերհանման ու հարցումների անցկացման, համայնքային ծրագրերի նախագծման ու իրականացման ոլորտներում, որոշումների կայացման գործընթացում դերակատարների համագործակցության կայացման մեխանիզմների վերաբերյալ: Սովորել են, թե ինչպես պլանավորել շահերի պաշտպանության քայլերը, բացահայտել հիմնախնդիրը, քարտեզագրել առկա ներքին ու արտաքին ռեսուրսները, կարիքների գնահատում, ինֆորմացիայի հավաքագրման մեթոդների մասին: Իրականացրել են նաև հանրային հարցումներ երիտասարդների շրջանում, որի արդյունքների հիման վրա կազմել են առաջարկությունների փաթեթ ՏԻՄ-երին ներկայացնելու համար: Իջևանի համայնքապետի և ավագանու անդամների հետ կայացած հանդիպմանը խումբը ներկայացրեց իրենց առաջարկությունները ՝ համայնքում երիտասարդների ու ՏԻՄ-երի միջև համագործակցության խորացման նպատակով: Իջևան համայնքի ղեկավար Վարդան Ղալումյանը ողջունելով ծրագրի մասնակիցներին, կարևորեց երիտասարդների նման նախաձեռնությունը, նշեց, որ պատրաստ են ու բաց են համագործակցության ու համատեղ ծրագրեր իրականացնելու համար և ավագանու հետ անպայման կքննարկեն առաջարկները ու երիտասարդների հետ շփումները կդարձնեն ավելի հաճախակի: Առաջարկցվում էր Իջևան համայնքի բյուջեով երիտասարդական փոքր նախաձեռնությունների ֆինանսավորում հատկացնել՝ տեղական դրամաշնորհների հայտարարման կարգով: Հանդիպմանը նաև մասնակցում էին ավագանու անդամներ, գործընկեր կազմակերպությունների ՝ Օքսեջեն հիմնադրամի և Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային կազմակերպության, ԵՊՀ ԻՄ-ի ներկայացուցիչներ: Բոլոր մասնակիցները ստացան հավաստագրեր: Ծրագրի մասնակից, ԵՊՀ ԻՄ-ի Անգլերեն լեզու և գրականություն բաժնի 4-րդ կուրսի ուսանողուհի Սուսաննա Սարուխանյանը նշում է.”Այս ծրագիրը բավականին տեղեկատվական էր ու արդյունավետ, որի ավարտին ձեռք բերեցի այնպիսի գիտելիքներ կարողություններ, որոնց կարիքն ունեի, սակայն նախկինում հնարավորություն չէի ունեցել ստանալ որևէ տեղից»:
Ծրագրի ամենագլխավոր արդյունքն է, որ հիմք դրվեց երիտասարդների ու ՏԻՄ-երի միջև նոր համագորածկցության հիմքերը, որը հնարավորություն կտա երկխոսության ծավալման, նոր գաղափարների քննարկման ու համայնքում երիտասարդների քաղաքացիական ակտիվության խթանման համար:
Երիտասարդական աշխատանքի խթանմանն ուղղված «Երիտասարդը ՏԻՄ գործընկեր» ծրագիրն իրականացվում է «ԵՄ-ն հանուն երիտասարդության՝ հմտություններ ապագայի համար» տարածաշրջանային ծրագրի (2018-2020թթ) շրջանակներում՝ Իջևանի համայնքապետարանի և Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության հետ համագործակցաբար:
«ԵՄ-ն հանուն երիտասարդության՝ հմտություններ ապագայի համար» ծրագիրն իրականացվում է Եվրոպական միության ֆինանսավորմամբ հետևյալ երեք երկրներում՝ Հայաստան, Վրաստան և Ուկրաինա։ Ծրագիրը Հայաստանում իրականացվում է «Սեյվ դը չիլդրեն ինթերնեշնլ» կազմակերպության հայաստանյան ներկայացուցչության կողմից՝ ՕքսԵՋեն երիտասարդների և կանանց իրավունքների պաշտպանության հիմնադրամի հետ համագործակցաբար:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ