Երուսաղեմ կատարած այցի ընթացքում ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը, հայկական պատվիրակության մյուս անդամների հետ մասնակցել է Երուսաղեմի Սուրբ Հակոբ եկեղեցում մատուցված Սուրբ Պատարագին։ Այնուհետև տեղի է ունեցել հանդիպում` Երուսաղեմի Հայոց պատրիարքության հոգևոր հայրերի հետ` լուսարարապետ Տեր արքեպիսկոպոս Սևան Ղարիբյանի գլխավորությամբ։
Հանդիպման օրակարգում Երուսաղեմի Հայոց պատրիարքության և ՀՀ կառավարության միջև համագործակցային ուղիների, ինչպես նաև Երուսաղեմում գործող հայկական կրթամշակութային հաստատությունների մի շարք խնդիրների լուծման առաջարկների քննարկումն էր:
Նախարար Արայիկ Հարությունյանը կարևորել է մասնավորապես Մայր դիվանի` Ձեռագրաց տան և Գյուլբենկյան մատենադարանների գործունեությունը` ընդգծելով պատմամշակութային արժեքների պահպանման անհրաժեշտությունը։ Առաջարկվել է հրավիրել թանգարանագետների և ոլորտի լավագույն մասնագետների, ովքեր իրենց ողջ մասնագիտական փորձը կներդնեն ի նպաստ Մայր դիվանի շարունակական գործունեության։ Նախարարը մատնանշել է նաև Իսրայելում հայագիտական ամբիոնի բացման կաևորությունը` հայկական մշակութային արժեքների պահպանման գործում։
Թարգմանչաց երկրորդական վարժարանի տեսուչ Նարեկ սարկավագ Աբրահամյանը ներկայացրել է դպրոցի խնդիրները` մասնավորապես շեշտելով արևմտահայերեն դասագրքերի բովանդակային վերանայումն ու հասանելիությունը, «Հայոց լեզու» և «Հայ գրականություն» առարկաների մասնագիտական ռեսուրսի պակասը։
Ժառանգավորաց վարժարանի և ընծայարանի տեսուչ Տ. Տաճատ վարդապետ Ծատուրյանի հետ քննարկվել են վարժարանի լիցենզավորման և հավատարմագրման հարցերը։ Հանդիպումից հետո հայկական պատվիրակությունը Տ. Սամվել ծայրագույն վարդապետ Աղոյանի ուղեկցությամբ շրջայց է կատարել Երուսաղեմի Սուրբ Հարության տաճարում։
Նշենք, որ Սուրբ Աթոռի գահակալ, Ամենապատիվ Տ. Նուրհան Արք. Մանուկյան պատրիարքը չի կարողացել հանդիպել պատվիրակության անդամների հետ, քանի որ մեկնել էր Ստամբուլ` մասնակցելու Պոլսո Հայոց պատրիարք Տ. Մեսրոպ Արք. Մութաֆյանի հոգեհանգստի և հուղարկավորության արարողություններին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ