Այսօր Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրն է և Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում օրը սկսվեց Ֆրանկոֆոն նոտայով:
Աշակերտական խորհուրդը դեռ մեկ ամիս առաջ էր ծրագրեր կոլեգիալ կառավարման իրենց իրավունքը ներդնել Ֆրանկոֆոն մշակույթի խրախուսմանը, քաղաքակրթությունների երկխոսության ակտիվացմանը, համերաշխության տարածմանը:
Հաջորդիվ կատարվեցին համապատասխան գործողությունները`
Համաձայն վերոնշյալի, մարտի 20-ին, տնօրենի հրամանով, դպրոցի կառավարումը հանձնվեց ուսուցչական կազմի կողմից ընտրված աշակերտներին, որոնցից 36-ը որպես ուսուցիչ, դասավանդեցին առարկաները, իսկ 5 աշակերտներ վիճակահանությամբ կատարեցին ղեկավար աշխատանքները (տնօրեն` Արզումանյան Անի -7բ , փոխտնօրեն ուս. գծով- Բաբայան Նանե -8բ, ՄԿԱ – Այվազյան Էլեն-9ա, ԴԱԿ-Հարությունյան Մարթա):
Օրն ընթացավ ռեժիմի և նախատեսված պլանի համաձայն:
Վաղ առավոտյան երեխաներին և աշխատողներին դպրոց կանչեց ֆրանսիական երգն ու երաժշտությունը:
Բովանդակային ճեպահավաքից հետո հնչեց զանգը և բոլորը գործի անցան:
Ուշագրավ էր, որ աշակերտները լիարժեք պատրաստվել էին դասերին և ամենայն պատասխանատվությամբ ստանձնել գործը:
- Ընդամենը երեք ժամ եմ պարապել, բայց շա~տ հոգնել եմ,- հոգոց հանելով ուսուցչանոց մտավ Անժելիկան:
- Օրն այնպես լա՜վ է անցնում, ամեն ինչ այնպես հարթ է ու կարգին,- ծածուկ թռվռաց Նանեն:
- Ամեն ինչ լուրջ էր ու գոհացնող,- զարմացական հնչեց ընկեր Սարգսյանի շուրթերից:
Դասերից հետո կայացավ մանկավարժական խորհրդի լիակազմ նիստ, որտեղ ներկայացվեց, արված աշխատանքը, որն իրապես մասնագիտական կողմնորոշման գործուն մոտիվացիա էր:
Դպրոցի ուսմասվար և տնօրենի պաշտոնակատար Ա. Մկրտչյանը ամփոփեց օրը և խրախուսեց աշակերտական միտքն ու գործը, հավաստեց, որ ինքնակառավարումը երեխայի շահերի պաշտպանության ապահովում է, որում համոզվեցին երեխաները, ստանալով լիարժեք վստահության քվե ավագների կողմից:
Այո՛, օրը տոնական էր և հանդիսավորության պակաս չզգացվեց. պաշտոնապես հանձնվեց «Գործիր ստանդարտից դուրս» մրցույթում հատուկ անվանակարգերի արժանացած դասարանների շնորհակալագրերը, որն, ի դեպ կնքել էր, տնօրենի պաշտոնը ստանձնած Անի Արզումանյանը:
ԱԽ նախագահ Մարթա Հարությունյանը կոչ արեց` նոր մտահղացումների:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ