ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ապրիլի 2․ Աուտիզմի իրազեկման համաշխարհային օր

Ապրիլի 2, 2019
Օրվա խորհուրդ

Ի՞նչ է աուտիզմը - http://disabilityinfo.am/10044/

Աուտիզմը ուղեղի կանոնավոր զարգացման փոփոխությունների մի ամբողջ համակարգ է, որը կարող է շփման, բանավոր և ոչ բանավոր հաղորդակցության և կրկնվող վարքագծի տարբեր աստիճանների դժվարությունների հանգեցնել: Այդ փոփոխություններից են հենց աուտիզմը, Ռետտի համախտանիշը, ընդհանուր զարգացման կանոնավոր վիճակի փոփոխությունը, Ասպերգերի համախտանիշը և այլն:

Աուտիզմ ունեցող յուրաքանչյուր անհատ ինքնատիպ է։ Բազմաթիվ մարդիկ բացառիկ տեսողական, երաժշտական կարողություններ ունեն, ինչպես նաև աչքի են ընկնում գիտության բնագավառում։ Մոտ 40%-ն ունի միջին և ավելի բարձր մտավոր ունակություններ։ Աուտիզմ ունեցող որոշ մարդկանց հաշմանդամությունը զգալի է, և նրանք ինքնուրույն չեն ապրում։ Աուտիզմ ունեցող անձանց 25%-ն էլ չունի խոսելու հմտություն, փոխարենը կարողանում է հաղորդակցվել այլ միջոցներ օգտագործելով։

Աուտիզմ ունեցողների թիվն աճում է 02.04.2019 (https://youtu.be/aUMeX_Za8Hc)

Աուտիզմի իրազեկման համաշխարհային օրվա կապակցությամբ «Լուսե» վերականգնողական կենտրոնում այսօր բաց դռների օր է եղել: «Լուսե» իր գործունեության ընթացքում ավելի քան 200 երեխայի է սպասարկել: Կենտրոն այցելում են ոչ միայն աուտիզմ ունեցող, այլեվ ֆիզիկական խնդիրներով երեխաները: Նրանց այսօր այցելել է նախագահի տիկին Նունե Սարգսյանը:

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…