ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է Հայաստանում Եվրոպական Հանձնաժողովի հարևանության և ընդլայնման բանակցությունների գլխավոր տնօրինության Արևելյան հարևանության հարցերով տնօրեն Լորենս Մերեդիթի ղեկավարած պատվիրակությանը:
Ողջունելով հյուրին նախարարը նշել է, որ Եվրոպական Միությունը կարևոր գործունեություն է ծավալում մեր երկրում և ուրախալի է, որ կրթության ոլորտում համագործակցության շրջանակը գնալով ընդլայնվում է: «Կրթության համակարգում Եվրոպական Միության տրամադրած դրամաշնորհները մշտապես թիրախային, բովանդակային և շատ օգտակար են եղել: Եվրոպական Միության հետ հարաբերությունները մենք համադրել ենք դոնոր երկրների վարկային ծրագրերի համատեքստում: Շուրջ քսան տարի հանրակրթության ոլորտում Համաշխարհային բանկը վարկային ծրագիր է իրականացնում, ուստի ԵՄ դրամաշնորհներն ուղղորդվում էին կրթության համակարգի այլ ուղղություներին, ինչպիսին է օրինակ` միջին մասնագիտական ոլորտը»,-նշել է Լևոն Մկրտչյանը և հավելել,-«Այսօր հիմնական խնդիրը որակի ապահովումն է կրթության բոլոր աստիճաններում` հանրակրթության, միջին մասնագիտական և բարձրագույն: ՀՀ կրթական համակարգը ներկայում անդամակցում է Բոլոնիայի գործընթացին և մենք եվրոպական կրթական տարածքի մաս ենք կազմում: Այս ընթացքում կրթական համակարգի կառույցն ամբողջությամբ համապատասխանեցվել է եվրոպական չափանիշներին և ժամանակն է լուծումներ գտնել բովանդակային խնդիրների կարգավորման համար»: Այդ համատեքստում նախարարը կարևորել է բարձրագույն կրթության ոլորտում իրականացվելիք բարեփոխումները: Նա ընդգծել է, որ փոքրաթիվ ուսանողներ ունեցող բուհերում որակի խնդիրն ակնհայտ է, ուստի կարիք է առաջացել ցանցային համալսարանների ձևավորմամբ առկա խնդիրներին լուծումներ տալու: Նախարարի խոսքերով` բարձրագույն կրթության ոլորտում տիրող իրավիճակի կարգավորումը ենթադրում է բարեփոխումների ամբողջական ծրագիր:
Պատվիրակության ղեկավար Մերեդիթն իր հերթին կարևորել է կրթության առանցքային նշանակությունը երկրի զարգացման գործում, նա մանրամասներ է ներկայացրել նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտում (ՄԿՈՒ) Եվրոպական Միության կողմից իրականացվելիք «Ավելի լավ որակավորում ավելի լավ աշխատանքի համար» բյուջետային աջակցության ծրագրի վերաբերյալ:
Նշենք, որ վերոնշյալ ծրագրով նախատեսվում է հիմնականում գյուղատնտեսական և այդ ոլորտին առնչվող ՄԿՈՒ պետական կրթական չափորոշիչների և ուսումնական պլանների մշակում, մանկավարժների և ուսուցման վարպետների վերապատրաստում, մասնավոր հատվածի արդյունավետ ներգրավվածության ապահովում և այլն:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ