Հայ սերնդի ազգային, հայրենասիրական ոգով դաստիարակության մեջ է հայ ազգի հարատևման, նրա առջև ծառացած մարտահրավերներին դիմակայելու, ինչպես նաև համազգային նպատակների իրականացման` միակ և արդյունավետ ճանապարհը:
«...ով հայրենապաշտ ու գաղափարապաշտ երիտասարդություն ունի, նա էլ ապագա ունի»
Հայրենապաշտական դաստիարակություն - ահա´ մեր փրկության խարիսխը...
Ականջալուր լինելով Նժդեհյան պատգամներին՝ Հրազդանի թիվ 7 միջնակարգ դպրոցի մի խումբ աշակերտ-աշակերտուհիներ ներկա գտնվեցին սույն թվականի հոկտեմբերի 19-ին Հրթիռահրետանային զորքերի օրվան նվիրված միջոցառմանը, որ կազմակերպվել էր ՀՀ ՊՆ Լուսակերտի զորամասում: Այն աշակերտներին պատգամում էր անմնացորդ նվիրում հայրենիքին, անկոտրում մարտական կամք և հաղթական ոգի:
Միջոցառման ընթացքում հրթիռահրետանային զորքերի ստորաբաժանումները դաշտային պայմաններում ներկայացրեցին ցուցադրական վարժանքներ՝ պայմանական թշնամուն հրթիռահրետանային ստորաբաժանումների միջոցներով ոչնչացնելու սցենարով:
Շարահրապարակում հավաքվածներին ողջունեց Հայաստանի Հանրապետության զինված ուժերի գլխավոր շտաբի պետի տեղակալ գեներալ-լեյտենանտ Մովսես Հակոբյանը, ով իր ելույթում փաստեց, որ Արցախյան հերոսամարտի տարիներին, ինչպես նաև ապրիլյան քառօրյա պատերազմի ընթացքում մեծ է եղել հրթիռահրետանային զորքերի դերը, մարտական գործողությունների ընթացքում նրանք պատվով կատարել են առաջադրված խնդիրները, և բազմաթիվ հրետանավորների սխրանքի ու հերոսության շնորհիվ է նաև կերտվել մեր հաղթանակը:
Աշակերտներին համակել էին միաժամանակ երկու զգացողություն՝հպարտություն և հուզմունք: Միջոցառումը ապագա զորակոչիկների համար ոգևորող էր, նույնքան տպավորիչ էր նաև աշակերտուհիների համար: Նրանք հասկացան, որ հայրենիքի պաշտպանությունը հայ մարդու համար ամենապատվաբեր գործն է, և որ իսկական հայուհիները, հայոց աշխախարհի փափկասուն տիկնանց նման, միշտ տղամարդկանց կողքին պետք է լինեն և հող հայրենիի արդար պահանջով վտանգի պահին նրանց պիտի մղեն նորանոր հաղթանակների և քաջագործությունների:
Հայոց բանակը մեր երեկն է, մեր այսօրը, մեր վաղվա օրը... մեր հարատևության առհավատչյան, մեր լինելիության երաշխիքը:
Շնորհավո′ր տոնդ հայ հրետանավոր, որ անտեսելով բոլոր վտանգները, կանգնում ես զազրագործ թշնամուն դեմ հանդիման ու հետ ես մղում անօրեն դիպուկահարին ու հետախույզին: Դու քո արյամբ կառուցեցիր հայոց բանակն ու այսօր ամեն ժամ ու րոպե ապացուցում ես հայոց բանակի մարտունակությունը և քո վստահությամբ ու հոգատարությամբ առավել ամրացնում ես քո երկրի բնագծերը:
Գոհար Միքայելյան
Հրազդանի թիվ 7 միջնակարգ դպրոց
Պատմության ուսուցչուհի
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ