«Մաթեմատիկան և պոեզիան կամ Մաթեմատիկան՝ գեղեցիկի լեզվով». դասղեկի ժամ Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանում /Դասղեկ Ռիմա Մկրտչյան/:
Թվում է, թե մաթեմատիկան և պոեզիան հեռու են իրենց հետաքրքրություններով: Մաթեմատիկան ակնհայտորեն ավելի նախանձախնդիր է, քան մյուս գիտությունները,իր ճշգրտությամբ խթանելով խիստ կարգապահական մտածողություն: Այն թվում է խիստ ռացիոնալ, նույնիսկ չոր,զգացմունքներից զուրկ,այսինքն զուրկ այն ամենից, ինչով շնչում է արվեստը: Պոեզիան,ընդհակառակը, երազների և երևակայության ալիք է,որին հատուկ չէ մտքի կարգապահությունը: Այնուամենայնիվ, պարզվում է, որ մաթեմատիկան և պոեզիան շատ առումներով նման են, սերտորեն կապված են, իսկ երբեմն էլ աշխատում են նմանատիպ ալգորիթմների համաձայն: Հետևաբար, աշակերտները հաջողությամբ ցույց տվեցին նման հեռավոր ոլորտների սերտացումը, իսկ դա նշանակում է , որ գիտությունն ու արվեստը, իրոք, շատ ընդհանուր են, խորը կապված:
Պարույր Սևակի «Առաջադրանք համայն աշխարհի հաշվիչ մեքենաներին և ճշգրիտ սարքերին» ստեղծագործության ընթերցումով աշակերտները իրենց դասղեկի ժամը դարձրին ավելի հետաքրքիր, որն էլ զուգորդվեց երգերով:
Ապա աշակերտների և ուսուցիչների միջև ծավալվեց հետաքրքիր հարց ու պատասխան,որի շնորհիվ առավել ամրապնդվեցին դասերին ստացած գիտելիքները: Միջոցառման ընթացքում ունկնդրեցին Բեթհովենի «Fur Elise» սիմֆոնիան,որն էլ նվագակցեց դասարանի սան Շուշան Պապյանը։
Սա գիտություն է, որը զարգացել է գեղագիտական մոտիվների շնորհիվ և դրդում է որոշակի բացահայտման, ունի արտաքին և խորքային գեղեցկություն: Իզուր չէ, որ արվեստում մաթեմատիկան ամենից հաճախ միացնում են պոեզիայի հետ: Հետեւաբար, շատ մաթեմատիկոսներ լավ գիտակցում են, որ իրենց վարպետությունը գալիս է նույն բաներից, ինչպես բանաստեղծների վարպետությունը:
ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ