«Երևան էքսպո» ցուցահանդեսային համալիրում այսօր բացվել է «Կրթություն և կարիերա էքսպո-2019» միջազգային մասնագիտացված ցուցահանդեսը, որին ներկա են գտնվել նաև ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը, փոխնախարար Գրիշա Թամրազյանը:
Ողջունելով ներկաներին՝ նախարար Արայիկ Հարությունյանը նշել է, որ միջազգային այս ցուցահանդեսը հնարավորություն է տալիս հանրությանը ներկայացնել կրթական ծրագրեր իրականացնող միջազգային և տեղական կազմակերպությունների, ուսումնական հաստատությունների կատարած աշխատանքները, նախատեսվող ծրագրերը: «Ցուցահանդեսը ապահովում է ուսումնական հաստատությունների միջև արդյունավետ համագործակցություն և մրցակցություն, աշակերտներին՝ մասնագիտական կողմնորոշման, իսկ ուսանողներին՝ սեփական կարիերայի կառուցման համար ժամանակակից ծրագրերի ընտրություն: ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը կարևորում է նմանատիպ միջոցառումները, քանի որ դրանք յուրօրինակ հարթակ են աշխատաշուկայի պահանջների ներկայացման, գործատու-աշխատող կապի ամրապնդման, կրթօջախների և ձեռնարկությունների միջև գործնական հարաբերությունների կայացման, զբաղվածության շուկայում առավել պահանջարկ ունեցող մասնագիտությունների վերաբերյալ տեղեկատվության ապահովման համար: Այսօր կրթության համակարգում ՀՀ կառավարությունը կարևորում է աշակերտների, ուսանողների ֆինանսական գիտելիքների և բիզնես հմտությունների զարգացումը, որն իր հերթին խթանելու է հասարակության լայն շրջանակներում նախաձեռնողականությունը՝ ամուր հիմքեր ստեղծելով հռչակված տնտեսական հեղափոխության համար: Այն միաժամանակ կարևորում է բոլորիս և յուրաքանչյուրիս ներդրման անհրաժեշտությունը մեր ընդհանուր ապագայի կերտման գործում»,-մասնավորապես նշել է Արայիկ Հարությունյանը:
Նախարար Արայիկ Հարությունյանը և փոխնախարար Գրիշա Թամրազյանը շրջել են ցուցահանդեսի տաղավարներում, ծանոթացել ուսումնական հաստատությունների կողմից ներկայացվող ծրագրերին: Ցուցահանդեսին մասնակցել են ավելի քան 80 կրթօջախներ՝ բուհեր, քոլեջներ, ուսումնական կենտրոններ, ինչպես նաև միջազգային դոնոր կազմակերպություններ՝ Հայաստանի Հանրապետությունից, Բելառուսից, Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետությունից, Չեխիայի Հանրապետությունից, Ռուսաստանի Դաշնությունից:
Լրագրողների հետ զրույցում նախարարը կիսվել է ցուցահանդեսից ստացված իր տպավորություններով: Նրա խոսքով՝ կրթությունը ՀՀ կառավարության հիմնական ուղղություններից է, քանի որ այն տնտեսության զարգացման և, առհասարակ, հասարակական հարաբերությունների համար առաջնային գործոնն է: «Այդ առումով նման ցուցահանդեսները կարևոր են՝ արձանագրելու մեր թերացումներն ու ձեռքբերումները, հնարավորություններ ստեղծելու ուսհաստատությունների համար՝ միմյանց հետ համագործակցելու, ինչպես նաև արտադրողներին հրավիրելու այստեղ՝ իրենց բիզնեսի համար բուհերի արտադրանքը կիրառելու համար: Օրինակ, ԵՊՀ-ի տաղավարում ներկայացված էին մի շարք հետազոտություններ, որոնք կարող են շատ կարևոր լինել արտադրողների համար, պարզապես բուհերն այն օղակները չեն ստեղծում, որ առևտրայնացնեն իրենց արտադրանքը: Հետազոտությունը պետք է վերադառնա բուհ և կարևորվի, իսկ գիտնականը՝ կարողանանա իր հետազոտության արդյունքներից օգտվել՝ առևտրայնացման միջոցով»,-նշել է նախարարը՝ ընդգծելով, որ զարգացած երկրներում բուհն իր օղակներով գիտական հետազոտությունը հասցնում է արտադրողին: «Ըստ էության՝ այս օղակը մեր բուհերում թույլ է կամ առհասարակ բացակայում է: Առևտրայնացման ուղղությամբ գուցե առաջիկայում դոնոր կազմակերպությունների հետ համապատասխան ծրագրեր իրականացնենք՝ վերապատրաստումների և հզորությունների ներդրման առումով: Եթե բուհերը չունեն տեխնոլոգիաների փոխանցման գրասենյակներ, ապա նրանք հետ են մնում աշխարհի լավագույն բուհերից»,-ընդգծել է Արայիկ Հարությունյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ