ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ֆինանսատնտեսագիտական և բիզնես հմտությունների զարգացման խաղ-մրցույթ

Ապրիլի 22, 2019
Պաշտոնական

Ամփոփվել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության, ՀՀ կենտրոնական բանկի և «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» ՀԿ կազմակերպած ամենամյա ֆինանսատնտեսագիտական խաղ-մրցույթի եզրափակիչ փուլը: Ծրագրին մասնակցել են ՀՀ 10 մարզերի և Երևան քաղաքի ավելի քան 350 դպրոց: Յուրաքանչյուր մարզից և մայրաքաղաքից կիսաեզրափակիչ փուլ է անցել 1 հավաքական թիմ, որոնցում ընդգրկված են եղել 10-11-րդ դասարանների 5-ական աշակերտներ: Մրցույթի նպատակն է զարգացնել և խորացնել դպրոցականների գիտելիքները ֆինանսատնտեսագիտական թեմաների վերաբերյալ, ինչպես նաև ձևավորել արագ և ճկուն մտածելու կարողություն, զարգացնել բիզնես հմտություններ:

Մրցույթի ընթացքում թիմերին առաջադրվել են տնտեսագիտական խնդիրներ և վարժություններ` կազմված ավագ դպրոցներում դասավանդվող «Ձեռնարկատիրական կրթություն» առարկայի ծրագրային նյութերին համապատասխան:  Ժյուրիի կազմում ընդգրկված են եղել ԿԲ ֆինանսական կրթական կենտրոնի ղեկավար Արմինե Մկրտչյանը, նույն կենտրոնի մասնագետ Արթուր Փոքրիկյանը,  ՀՀ ԿԳ նախարարության հանրակրթության վարչության և միջնակարգ կրթության քաղաքականության մշակման և վերլուծության բաժնի պետ Սյուզաննա  Մակյանը, «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության նախագահ Արմինե Հովհաննիսյանը: Մրցակցող թիմերի պատասխանները գնահատելիս ժյուրիի կողմից կարևորվել է ոչ միայն ճիշտ պատասխանը, այլ նաև նորարարական մտածողությունը և թիմային աշխատանքը: Եզրափակիչ փուլում ուժերը չափել են ՀՀ Սյունիքի, Վայոց Ձորի և Արմավիրի մարզերի թիմերը, ովքեր վերջին փուլում ցուցադրել են վարկային առաջարկի գովազդ: Մրցույթի արդյունքում հաղթող է ճանաչվել  Արմավիրի մարզի թիմը: Հաղթողները  պարգևատրվել են ՀՀ կենտրոնական բանկի և «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության կողմից սահմանված հատուկ մրցանակներով և պատվոգրով, իսկ բոլոր թիմերին շնորհվել են  մասնակցության վկայականներ:
Մրցույթի այլ մասնակիցներ նույնպես ստացել են խրախուսական մրցանակներ՝ պատասխանելով ծրագրի գործընկեր կառույցների ֆինանսական ոլորտի վերաբերյալ հատուկ հարցերին:
ՀՀ ԿԳ նախարարության հատուկ մրցանակը շնորհվել է Տավուշի մարզի թիմին` նախարարության կողմից պատրաստված հարցին ճիշտ պատասխանելու համար:
Նշենք, որ Ֆինանսատնտեսագիտական խաղ-մրցույթի գործընկերներն են՝ «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ»  ՀԿ, ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն, Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակ, Ավանդների հատուցումը երաշխավորող հիմնադրամ, Արցախբանկ, ՎՏԲ-Հայաստան բանկ, «Նաիրի ինշուրանս» և «Սիլ ինշուրանս» ապահովագրական ընկերություններ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…