Երևանի Շառլ Ազնավուրի անվան հրապարակում ապրիլի 27-ին տեղի է ունեցել Աշակերտական գործարար ընկերությունների տոնավաճառը, որը ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության համագործակցությամբ նախաձեռնել էր «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպությունը՝ «Ձեռնարկատիրական կրթություն» առարկայի շրջանակներում: Ընթացիկ ուստարում աշակերտների կողմից աշակերտական գործարար ընկերություններ են հիմնադրվել հանրապետության շուրջ 200 դպրոցներում, որոնցից 40 լավագույններն էլ հենց մասնակցել են տոնավաճառին:
Իրենց ուսումնառության ընթացքում աշակերտները ստեղծել են գործարար ընկերություններ և հնարավորություն ունեցել զբաղվել ձեռնարկատիրությամբ, կատարել շուկայի հետազոտություն, կազմել բիզնես պլան, մշակել մարկետինգային ռազմավարություն, ապա իրականացրել արտադրություն:
Տոնավաճառից գոյացած դրամական միջոցների մի մասը աշակերտները ձեռնարկատիրական և կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության ծրագրի շրջանակներում կուղղեն հանրային տարբեր ձեռնարկների իրականացմանը:
Աշակերտական գործարար ընկերությունների տոնավաճառին մասնակցել է նաև ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Լուսինե Առաքելյանը, ով շրջել է տաղավարներում և զրուցել աշակերտների հետ: Լրագրողների հետ զրույցում Լուսինե Առաքելյանը /Լուսինե Առաքելյան/ նշել է, որ ֆինանսական գրագիտությունն առաջնահերթություն է այսօրվա իրողությունում, քանի որ երբ խոսք է գնում տնտեսական հեղափոխության մասին, ապա շատ կարևոր է սերունդներին տրամադրել ֆինանսական կրթություն: «Մեր երեխաներն արդեն ֆինանսապես գրագետ պետք է դպրոցն ավարտեն և կարողանան իրենց մասնագիտական ուղին կառուցել, ինչպես նաև իրենց ապագան պատկերացնել ձեռնարկատիրական իմաստով: Ֆինանսական կրթությունը հնարավորություն է տալիս շուկան հասկանալու և գնահատելու այնպես, որ կարողանաս սեփական ձեռնարկատիրական գործունեությունը ծավալել սեփական երկրում: Եվ սա շատ կարևոր է սկսել դպրոցից»,-նշել է Լուսինե Առաքելյանը՝ հավելելով, որ ֆինանսական և ձեռնարկատիրական կրթությունը դպրոցներում համապատասխան ծրագրով զուգահեռ դասավանդվում է՝ որպես տարբեր առարկաների բաղադրիչներ: «Ֆինանսական կրթությունը մեկնարկել է Երևանից, ապա ծրագրին միացել է 350 մարզային դպրոց, ևս 350-ը կմիանա ամռանը, մինչև կծածկենք ողջ հանրապետությունը»,- ընդգծել է նախարարի տեղակալը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ