ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կոռուպցիոն ռիսկերի բացառում, հավասարության սկզբունքի ապահովում. ներդրվում է առաջին դասարանցիների ընդունելության նոր առցանց համակարգ

Ապրիլի 29, 2019
ՏՀՏ նորություններ Պաշտոնական

Երևանի պետական հանրակրթական դպրոցներում առաջին դասարանցիների ընդունելության նոր առցանց համակարգը լուծելու է ոլորտում առկա մի շարք խնդիրներ: «Արմենպրես»-ի մամուլի սրահում հրավիրված ասուլիսում այս մասին նշեց ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Աշոտ Արշակյանը:

«Տարիներ շարունակ Երևանում առաջին դասարանցիների ընդունելության հետ կապված խնդիրներ են լինում: Խախտվում էր հավասարության սկզբունքը: «Իքս» դպրոց ծնողը չէր կարողանում երեխայի ընդունելության համար դիմել նույնիսկ ուսումնական տարվա մեկնարկից մեկ տարի առաջ: Դպրոցի տնօրենն ասում էր տեղ չկա: Հիմա նոր համակարգով ծնողը ինքը կտեսնի, արդյո՞ք իրականում այդ դպրոցում տեղ կա, թե ոչ»,-ասաց Աշոտ Արշակյանը:

Դրանից բացի, համակարգը բացառելու է կոռուպցիոն ռիսկերը: Եթե ժամանակին ինչ-ինչ պայմանավորվածությունների պարագայում օրենքով սահմանված տարիքից փոքր երեխային հնարավոր էր տեղավորել դպրոցում հիմա դա չի լինելու: Համակարգը պարզապես թույլ չի տալու:  

Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի տնօրեն Արտակ Պողոսյանը նշեց, որ ծնողը ինքն է ընտրելու, թե իր երեխան, որ դպրոց գնա: Օրինակ, եթե ծնողի նախընտրած դպրոցում ամեն դեպքում տեղերը լրացված են, ապա դա ամենևին չի նշանակում, որ համակարգը երեխային ավտոմատ տեղավորում է մեկ այլ տեղ:

«Ոչ նման բան չկա: Եթե ծնողի նախընտրած դպրոցում տեղերը սահմանափակ են, ապա նա կարող է իրենց տարածքում այլ դպրոցի դիմել: Համակարգը հնարավորություն է տալիս ծանոթանալ համայնքում առկա բոլոր դպրոցներին: Ի դեպ, մի հարցի մասին էլ նշեմ, դպրոցներում երեխաների ընդունելության համակարգի մեկնարկի ժամկետ կսահմանվի, օրինակ մայիսի 15-ը, որից հետո այն բաց է լինելու, այսինքն՝ ծնողը երբ ցանկանա այն ժամանակ հանգիստ կարող է ընտրել դպրոցը, ժամկետի սահմանափակում չի լինելու»,-ասաց Արտակ Պողոսյանը:

Արտակ Պողոսյանը նշեց, որ այս փուլում շատ կարևոր է, որ ծնողներն իրենց տվյալները ստուգեն համակարգով՝ մուտք գործելով stugum.emis.am կայքը: Այդտեղ բացվում է երկու դաշտ, որտեղ պետք է մուտքագրվի ծնողի և երեխայի հանրային ծառայությունների համարանիշը:

«Արդեն կա խնդիր, որ ծնողը մուտքագրել է հանրային ծառայությունների համարանիշը, սակայն ստանում է պատասխան, որ նման համարանիշով տվյալներ չեն հայտնաբերվել: Խնդիրն այն է, որ համարանիշի տրամադրման գործընթացը Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունից տեղափոխվել Ոստիկանություն, ձևավորվել է բնակչության միասնական ռեգիստրը, և կան վաղուց ստացված սոցքարտեր, որոնք հետագայում չեն օգտագործվել, դրանք ուժը կորցված են համարվել: Դա հեշտ լուծելի խնդիր է, դիմելով անձնագրային ցանկացած բաժին, 10 րոպեի ընթացքում կստանան»,-ասաց Արտակ Պողոսյանը: Նա ընդգծեց, որ շատ կարևոր է մինչև մայիսի 15-ն այդ խնդիրը լուծվի:

Ինչ վերաբերում է այն ծնողներին, ովքեր Հայաստանում չեն, ապա Արտակ Պողոսյանը նշեց, որ գործընթացը կարող են կազմակերպել լիազորագրով: Արտակ Պողոսյանը նաև տեղեկացրեց, որ Հայաստանում գտնվող օտարերկրյա քաղաքացիների ու նրանց երեխաների դեպքում նույնպես հանրային ծառայությունների համարանիշը պարտադիր է:

Նյութի աղբյուրը. ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…