Ապրիլի 1-ը թռչունների պահպանության միջազգային օրն է: Օրվա բովանդակության շրջանակում արդեն մեկ ամիս է, ինչ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 5-րդ «ա» և 5-րդ «գ» դասարաններում ռուսաց լեզվի ուսուցչուհի Արաքսյա Քարամյանը, համադրելով առարկայի ընթացիկ թեմատիկ նյութը, համագործակցելով դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Անուշ Արզումանյանի հետ, տարավ մի շարք աշխատանքներ «Օգնություն թռչուններին» կարգախոսով.
Ռեֆերատների պատրաստում
Երգերի, բանաստեղծությունների ուսուցում
Թռչնաբների պատրաստում…
Այսօր` ապրիլի 29-ին, ամփոփվեց միամսյակը` թռչնաբների տեղադրումով և ներքոնշյալ թռչնաբնի դերի ու նշանակության տեղեկատվության լուսաբանումով:
Անհրաժեշտ է իմանալ
1. Հիշեք, որ թռչունը միանգամից չի բնադրում մարդու կողմից պատրաստած բնում:Երբեմն սպասում է որոշ ժամանակ այնուհետև բնակվում նոր կացարանում:
2. Թռչնաբույնը պետք է մաքուր պահել, որովհետև թռչունը չի կարող բնադրել կեղտոտ բնում: Այն պետք է ունենա օդափոխման և ջրահեռացման համակարգ: Օդափոխման համար անհրաժեշտ է անցքեր թողնել տանիքի ստորին հատվածներում:
3. Ցանկալի կլինի, որ թռչնաբները պատրաստեն աշնանը, իսկ եթե ուշացել եք, ապա կարող եք պատրաստել գարնանը` մարտ ամսին:
4. Թռչնի բները ներկելու համար օգտագործեք ակրիլային ներկեր: Կարող եք ներկել կարմիր և գորշ գույներով, բայց ոչ կանաչ գույնով, թռչունները, խուսափում են այդ գույնից:
5. Բաց գույները անդրադրձնում են ջերմությունը և բույնը ավելի տեսանելի են դարձնում գիշատիչների համար:
6. Բույն պատրաստելու համար կարող եք նախապատվությունը տալ նոճու և մայրու փայտին:
7. Բների պատրաստման համար երկաթ օգտագործելը այդքան էլ չի խրախուսվում, քանի որ շոգ եղանակին այն կարող է տաքանալ և վնասել թռչնին:
8. Թռչնաբույնը տեղադրելու համար անհրաժեշտ է այն տեղադրել այնպես, որ առջևի մասը լինի մի փոքր թեքված դեպի առաջ, որպեսզի թռչնի մուտքն ու ելքը ավելի հեշտ լինի:
9. Բույնը տեղադրելիս ուշադրություն դարձրեք, որ բնի անցքը մոտ չլինի ծառի ճյուղերին: Դա կարող է հեշտացնել գիշատիչների մուտքը:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ