ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղեկալ Արևիկ Անափիոսյանը Հայաստանի ամերիկյան համալսարանում ներկա է գտնվել «Երիտասարդների զարգացում 2019» ծրագրի մեկնարկին, որը կազմակերպվել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության և «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Արմենիա» ընկերության միջև ստորագրված հուշագրի շրջանակում:
Մեկ տարի առաջ մեկնարկած եռամյա ծրագրի նպատակն է նպաստել երիտասարդության շրջանում գործազրկության նվազեցմանը` բիզնեսի և մասնագիտական հմտությունների բարելավման միջոցով:
Բացման խոսքում ԿԳ նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանը կարևորել է համագործակցությունը, նշելով, որ մասնագիտական հմտությունների բարելավումը մասնագիտական կրթության առաջնային խնդիրներից է. «Գործատուները հաճախ դժգոհում են, որ երիտասարդներն ավարտելով բարձրագույն կամ նախնական արհեստագործական ու միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունները, հաճախ չեն տիրապետում այսպես կոչված «փափուկ հմտություններին»:
Խոսքն այնպիսի պարզ հմտությունների մասին է, ինչպիսիք են CV գրելը, հաղորդակցվելը, խնդիրներ բարձրաձայնելը, լուծումներ առաջարկելը և այլն»,- նշել է ԿԳ նախարարի տեղակալը: Նրա խոսքով` «փափուկ հմտությունների» զարգացումն դիտվում է ոչ ֆորմալ կրթության բաղադրիչ, որն հետագայում, հնարավոր է, ընդգրկվի ֆորմալ կրթական ծրագրերում: Համագործակցության այս ծրագիրը, ինչպես իր խոսքում նշել է Ա. Անափիոսյանը, նպաստավոր է նաև կրթության քաղաքականության մշակման համար, քանի որ ուղղված է տարածքային խնդիրների լուծմանը` կրթություն-աշխատաշուկա կապի համատեքստում: «Մենք խնդիր ունենք մարզային ինդուստրիան կապել մասնագիտության կողմնորոշման և ընտրության գործընթացին` սկսած դպրոցից մինչև նախնական և միջին մասնագիտական կրթական հաստատություն և բուհ: Այսինքն` մենք պետք է նկատի ունենանք, թե ինչ զարգացում և հնարավոր աշխատաշուկա է ունենալու տվյալ մարզը` 3-6 տարի հետո, որպեսզի կարողանանք սպասվող աշխատատեղերին համապատասխան կրթական ծրագրեր ստեղծել: Այս առումով շատ կարևոր է համագործակցությունը կրթական հաստատությունների և գործատուների միջև: Նախարարության խնդիրն է դառնալ այն հարթակը, որտեղ ուսումնական հաստատությունենրը և գործատուները կներկայացնեն փոխադարձ պահանջներ միմյանց նկատմամբ` որակյալ մասնագիտական ներուժ ստանալու նպատակով»,- նշել է ԿԳ նախարարի տեղակալը և հավելել, որ ՀՀ կառավարությունը առաջիկայում կազդարարի «Աշխատիր Հայաստան» համապետական ծրագիրը, որի նպատակն է կարճ վերապատրաստումների միջոցով զարգացնել մարդկանց մոտ նոր հմտություններ, տալ նրանց նոր վերամասնագիտացում` նպաստելով աշխատանք փնտրողների գիտելիքիների, հմտությունների և կարողությունների համապատասխանությանը աշխատաշուկայի պահանջներին:
Նշենք, որ «Երիտասարդների զարգացում 2019» ծրագրի շրջանակում կազմակերպվում են «Կյանքի հմտություններ», «Բիզնես հմտություններ» անվճար դասընթացները, որի մասնակցության առցանց գրանցումն արդեն սկսված է: 2019 թվականին նշված դասընթացներում նախատեսում է ներգրավվել մոտ 2500 երիտասարդի` ՀՀ մարզերից և Երևանից: 2018 թվականին «Երիտասարդների զարգացում» ծրագրով շուրջ 2100 երիտասարդ ձեռք է բերել ինքնազարգացման և ինքնագնահատման, նախագծերի կառավարման, բիզնես պլանավորման և ֆինանսական գրագիտության հմտություններ: 2018-2020թթ․ ծրագրում կներառվի շուրջ 8000 երիտասարդ։
Միջոցառմանը մասնակցել են նաև ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի առաջին տեղակալ Գեմաֆին Գասպարյանը, «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Արմենիա» գլխավոր տնօրեն Քրիստոֆ Սփեքը, ծրագրի գոծընկեր «Մենեջմենթ Միքս» ընկերության հիմնադիր Ռաֆֆի Սեմերջյանը, ծրագրին մասնակից երիտասարդներ, սոցիալական գործընկերության կառույցների ներկայացուցիչներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ