ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դպրոցի ճամփան

Մայիսի 2, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Զվարթ գարունքին,
Երգին ու ծաղկին
Դպրոցի ճամփան
Կարճ է, դուրալի
Կարծես ավելի:

Երեխաների սահուն անցումը մանկապարտեզից դեպի դպրոց արդյունավետ կազմակերպելու համար Կապանի N13 հիմնական դպրոցը իր հարկի տակ հյուրաընկալեց Կապանի N13 ՆՈՒՀ-ին: /ՆՈՒՀ-ի տնօրեն Անահիտ Ստեփանյան/
Նպատակը՝ 
ա/կրթական երկու մակարդակների միջև սերտ համագործակցության նոր մշակույթի ձևավորումն է, ապահովելով, որ գործընթացի պլանավորման հիմքում միշտ լինի երեխան
բ/խորհուրդներ ու համատեղ աշխատանքի նոր մոտեցումներ առաջարկել ուսուցիչներին և դաստիարակներին՝ ապահովելու համար երեխաների սահուն անցումը, որը հիմք կհանդիսանա նրանց հետագա լավագույն արդյունքների ձեռքբերման և հաջողությունների հասնելու ճանապարհին 
գ/վստահելի և գործընկերային փոխհարաբերությունների պահպանում։

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի տարրական մ/մ նախագահ Հասմիկ Մելքոմյանը կազմակերպեց յուրահատուկ ընդունելություն: Վերջինս մշտապես կապ է պահպանել մանկապարտեզի դաստիարակների հետ, որպեսզի երեխաների մասին միշտ հստակ տեղեկատվություն ստանանք: Օգտագործել է ցանկացած առիթ երեխաներին ու նրանց ծնողներին դպրոց հրավիրելու համար:

Նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունից դեպի դպրոց երեխայի սահուն անցումը կախված է բոլոր այն մասնագետների նվիրումից ու արհեստավարժությունից, ովքեր անմիջականորեն աշխատել են երեխայի հետ (դաստիարակ, դայակ, զարգացման առանձնահատկություններ ունեցող երեխաների դեպքում՝ հատուկ մանկավարժներ ու այլ մասնագետներ, ինչպես նաև ապագա ուսուցիչներ) և պատրաստ են արդյունավետ համագործակցության, բաց են փոխանակելու կիրառած մեթոդներն ու մոտեցումները՝ ապահովելու երեխայի զարգացման շարունակականությունը:

Փոքրիկների շրջայցն ավարտվեց տնօրեն՝ Զավեն Ստեփանյանի հանդիպումով:

Երեխաներն այստեղ իրենց ծանոթ ու հարազատ դեմքերով շրջապատվեցին, ծանոթացան իրենց նոր միջավայրին և բավականին վստահ էին նոր շրջապատում:

ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին: