«Պարն արտահայտում է յուրաքանչյուր ազգի բնորոշ գծերը,
մանավանդ բարքն ու քաղաքակրթության աստիճանը»:
Կոմիտաս
Ապրիլի 29-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի պարարվեստի խմբակների սաները խմբավար-պարուսույցներ Մուրադ Թորոսյանի և Քրիստինա Մանուկյանի ղեկավարությամբ մասնակցեցին Գյումրու «Սև Ամրոց» համալիրում անցկացված ամենամյա մարզային փառատոնին, որը նվիրված էր Պարի միջազգային օրվան և հայկական պարարվեստի հիմնադիր Վահրամ Արիստակեսյանի 120-ամյակին:
Փառատոնի կազմակերպիչն էր Գյումրու պարարվեստի դպրոցի տնօրեն Սամվել Գասպարյանը, որին մասնակցում էին Շիրակի մարզի տարբեր համայնքների շուրջ 30 պարային խմբեր:
Կենտրոնի «Ընտանիք» պարային համույթը հանդես եկավ «Լոռվա հովեր» կատակ պարով, իսկ կրտսեր սաները, որոնց անդրանիկ ելույթն էր մեծ բեմում, ներկայացան «Մախմուր աղջիկ» և «Իմ անուշ տավիղ» պարային բեմադրություններով:
Փառատոնի ավարտին պարգևատրվեցին կենտրոնի պարուսույցները. Մուրադ Թորոսյանը՝ Հայաստանի Ազգային Պարարվեստի Միության կողմից՝ պարարվեստում արձանագրած հաջողությունների ու ձեռքբերումների, իսկ Քրիստինա Մանուկյանը՝ Գյումրու պարարվեստի դպրոցի կողմից՝ անբասիր աշխատանքի համար: Մարզային փառատոնին ակտիվ մասնակցության համար խրախուսվեցին նաև սաները:
Պարարվեստի միջազգային օրվան նվիրված տոնակատարությունը շարունակվեց նաև ապրիլի 30-ին «Ընտանիք» կենտրոնում՝ «Մեր մշակութային ժառանգությունը» խորագրով միջոցառմամբ:
Ցերեկույթին ներկա էին պարարվեստի ոլորտի ներկայացուցիչներ, մանկավարժներ, ծնողներ և սաներ:
Բեմում տիրում էր իսկական «պարային հրավառություն»: Կենտրոնի տարբեր տարիքային խմբակների սաները հանդես եկան հայկական ազգային, ժողովրդական պարային բեմադրություններով: Միջոցառման ամբողջ ընթացում դահլիճում տիրում էր տոնական տրամադրություն, աշխուժություն և ոգևորվածություն:
Միջոցառման ընթացքում սաները ներկայացրին հայկական պարարվեստի երախտավորներին և նրանց թողած ավանդը, դերն ու նշանակությունը ժամանակակից պարարվեստի զարգացման գործում:
Մայիսյան եռատոնին ընդառաջ դեռահասները հանդես եկան նաև հաղթական, խրոխտ ու ոգեշունչ պարերով՝ արտահայտելով հայի հերոսական ու անպարտելի ոգին:
Միջոցառման ավարտին պարարվեստի բոլոր խմբակները ներկայացան միասնական «Քոչարի»-ով՝ տոնելով մայիսյան փառահեղ հաղթանակները:
Գեղարվեստական մասի վարիչ՝ Հ.Սարգսյան
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ