ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ասպետական շունչը Մասիս քաղաքի Վ.Բաբայանի անվան հ․2 դպրոցում

Հոկտեմբերի 31, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

      Հոկտեմբերի 28-ին Մասիս քաղաքի հ.2 դպրոցում տոնական տրամադրություն էր տիրում.դպրոցի տնօրինությունը, ուսուցիչները,ծնողները և աշակերտները հավաքվել էին դպրոցի լուսաշող դահլիճի կամարների ներքո՝ հաղթական տրամադրությամբ:Դպրոցի <<Հայ ասպետ>> հեռուստախաղի մասնակից ինտելեկտուալների թիմը՝ մասնակցելով խաղին յուրաքանչյուր փուլում հաղթանակներ է պարգևել հարազատ դպրոցին:

        Հոկտեմբերի 23-ի եզրափակիչ փուլը  նշանակալից օր էր բոլորի համար,եզրափակիչ փուլում մեր ասպետականները իրենց դրսևորեցին որպես լավագույն ինտելեկտուալներ:

       Ասպետական  տրամադրությունը  բոլորիս հոգիներում էր: Ասպետներին ողջունելու էին եկել դպրոցի փոքրիկ սաները՝նվիրելով քառատողեր իրենց ավագ ընկերներին:

Մի պահ դարձա՛ք Վարդանը խենթ,

Դարձա՛ք Վարդան Խանասորա,

Քոչարի նման փոքրիկ մուրճով ,

Կերտեցիք փոքրիկ պատմությունը ձեր:

Մի պահ դարձաք դուք ֆիդայի,

Ու թագուհի,քանդակագործ,                                                            

Երկրե-երկիր դուք շրջեցիք,

Բավիղներում չմոլորվեցի՛ք:

     Միջոցառմանը հնչեց նաև <<Ասպետների օրհներգը>>,որի խոսքերի հեղինակը <<Հայ ասպետ>> ԿԲՀ տնօրեն  Կարին Տոնոյանն է,երաժշտությունը գրել է Մարտին Ահարոնյանը:

Դպրոցի տնօրեն տիկին Նազարյանի կողմից ասպետականները պարգևատրվեցին և ստացան նվեր՝իրենց սիրելի դասական Շեքսպիրի գրքերից:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)