Այսօր կարծես նրանց հոգում խինդ ու թախիծ միասին են, արցունքի միջից նայում, ջերմ ժպտում էին իրար:
Հրաժեշտի օր էր, բայց և տոն էր մի նոր հանդիպման Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IVա դասարանի աշակերտների համար: /Դասվար Լարիսա Խաչատրյան/
Սաներն իրենց ելույթներով,բանաստեղծություններով շնորհակալություն հայտնեցին կյանքը կառուցող հայրերին, այն ջերմացնող մայրերին ու ուսուցիչներին:
Երգեր, շնորհակալության խոսքեր, պարային համարներ, ուր արժևորվեցին հարազատ կրթօջախում ստացած գիտելիքները, ուսուցիչների դերն ու նշանակությունն իրենց կրթության, դաստիարակության գործում: Աշակերտները խոստովանեցին՝ առաջին ուսուցչից ստացած ամենակարևոր՝ բարեկրթության դասն իրենց ուղեկցելու է ողջ կյանքում:
Դպրոց-մայր-ուսուցիչ-հայրենիք գաղափարների մասին խոսելիս աշակերտները անկեղծանում են՝ դպրոցն իրենց ուսում է տվել,մայրերն ու ուսուցիչներն՝ աչքերին փայլ, հայրենիքը՝ խաղաղ երկինք, և դիմելով ժամանակին՝ փոքրիկները նշեցին.
Կանգ առ ժամանակ պետք է ետ գնամ:
Խոսքս ասելուց տառերն եմ խառնել, բառերն եմ կորցրել,
Ամեն տողի մեջ մի սխալ եմ արել:
Անհամար բառեր որ պետք չէր ասել
Կանգ առ ժամանակ թող որ ետ գնամ
Մի նոր թուղթ վերցնեմ ու նորից սկսեմ,
Ամեն ինչ նորից նոր մաքուր էջից
Մի նոր գրիչով առանց դողալով
Կանգ առ ժամանակ...
Կանգ առ, ժամանակ, մի վազիր, թույլ տուր մի քիչ էլ մեր ուսուցչուհու համար լինեմ փոքրիկ աշակերտ՝ հուզված, ամոթխած, մի քիչ շփոթված:
Երախտիքի խոսքեր հնչեցին ծնողների ու այն աշակերտների կողմից,ովքեր եղել են Լարիսա Խաչատրյանի նախկին սաները: Աշակերտական խորհրդի նախագահ Լիլիթ Մկրտչյանի խոսքը հուզեց բոլոր ներկաներին.
Այնքան արագ է անցնում ամեն բան,
Որ չեմ հասցնում վայրկյաններն հաշվել,
Եվ երբ նայում եմ ես օրացույցին,
Հասկանում եմ, որ տարին է անցել…
Աչք դեռ չթարթած օրերն սլանում,
Սրտումս անհագ կարոտ են վառում,
Քո ներկայությունն զգալու տենչին,
Սիրտս ոչ մի կերպ էլ չի դիմանում…
Երբ կողքիս ես դու, ընկեր Խաչատրյան:
Լարիսա Խաչատրյանը արդեն 47 տարի աշխատում է դպրոցում: Փորձառու ուսուցչուհին միջին դպրոց է ճանապարհել արդեն 15 դասարան, սակայն յուրաքանչյուրի հետ ունենում նույն հուզմունքը, հրաժեշտի դժվարին պահերն ու մշտապես սաների հետ ամուր կապը պահելու ցանկությունը:
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի տնօրեն Զավեն Ստեփանյանը շնորհավորեց ուսուցիչներին, աշակերտներին և ծնողներին կրտսեր դպրոցը պատվով ավարտելու առթիվ և մաղթեց հաջողություններ, ձեռքբերումներ միջին դպրոցում:
«Մի բան հստակ է՝ կա սեր, նվիրում և համոզված ենք, որ այդ ջերմությունը կտանեք ձեզ հետ ողջ կյանքի ընթացքում»,- հավելեց տնօրենը:
ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ