Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IVբ դասարանի աշակերտների համար տոնը շարունակվում էր . հրաժեշտի տոն, որ կրում էր «Քառամյա տարեգրության էջեր» խորագիրը /Դասվար Կարինե Մարտիրոսյան/։
Մտնելով դպրոց` առաջին օրվանից նրանք հասկացան, որ խաղալիքների կողքին այսուհետ կլինեն գիրքն ու տետրը, որ առաջին ուսուցչուհու` ընկեր Մարտիրոսյանի օգնությամբ պետք է սովորեն գրել ու կարդալ:
IV դասարանցիները այսպես ջերմորեն ողջունեցին ներկաներին, և խորհրդավոր վերհիշեցին իրենց անցած չորս տարիները ազդարարելով միջոցառման սկիզբը:
Իսկ իմ օրն այսօր այնքան է բարի, որ կարելի է
Ծալել՝ իբրև թարմ հրավիրատոմս,
Բաժանել մարդկանց, որ երբ բաց անեն՝
Իրե՛նք ողողվեն ցոլքով բարության:
Նրանց հուզիչ և տպավորիչ երգն ու պարը, բանաստեղծությունները, պատմում էին իրենց անցած ճանապարհը: Բազում սրտառուչ շնորհակալական խոսքեր հնչեցին՝ ուղղված և՛ սիրելի դասվարին, ով առանց ջանք ու եռանդ խնայելու կրթել ու դաստիարակել է նրանց, և՛ բոլոր ուսուցիչներին, ծնողներին:
Նրանք համոզված էին,որ տարիներ հետո բոլորն էլ կարոտով ու ջերմությամբ են հիշելու իրենց կյանքի այս փոքրիկ անկյունը, որ կոչվում է մանկության մոլորակ։
Միջոցառման ընթացքում ցուցադրվեց դասարանի աշակերտների` տարրական դասարաններում ուսանած տարիների պատմությունը, որն ամփոփված էր տեսաժապավենում:
Միջոցառման ավարտին աշակերտները փորձեցին կենդանություն և շունչ հաղորդել Հովհաննես Թումանյանի «ՄԻ կաթիլ մեղր» հեքիաթին և ներկայացան ժամանակակից տարբերակով:
Ներկաները մեծ բավականություն ստացան երեխաների անկաշկանդ ելույթներից: Իսկ ինչպես նշեց դպրոցի տնօրեն Զավեն Ստեփանյանը` այս շնորհաշատ աշակերտները նվիրյալ դասվարի 9-րդ սերունդն են, ովքեր ամուր և հաստատուն գիտելիքներով կփոխադրվեն V-րդ դասարան:
Մեր դասվարները կերտել և արարել են տարիներ շարունակ` չխնայելով սեփական ուժերն ու առողջությունը` շարունակելով ուսումնական դարբնոցի ավանդույթները:
ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ