ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մեր ապագա շախմատիստները

Մայիսի 27, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 23-ին Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցում կազմակերպվել էր ինքնատիպ միջոցառում «Մեր ապագա շախմատիստներ»  խորագրով: Միջոցառմանը մասնակցում էին IIա,բ IIIա,բ IVա,բ,գ դասարանների սովորողները: Միջոցառումը նման էր պարահանդեսի, թե՛ իրենց կերպարով, թե՛ իրենց հագուստներով:
Մուտքն սկսվեց մի փոքրիկ աղջնակով, ում ծննդյան տարեդարձն էր, նա շատ էր սիրում շախմատ ու երազում էր գտնվել շախմատի երկրում: Եվ բարի փերիները օգնեցին փոքրիկին գտնվել պարահանդեսում: 
Մենք գտնվեցինք մի երկրում, որտեղ փոքրիկները ցուցադրեցին իրենց վարպետությունն ու շախմատային գիտելիքները: Փոքրիկները նաև բեմադրեցին մի պար հենց խաղատախտակի վրա, որտեղ մարտի էին դուրս եկել սև և սպիտակ խաղաքարերը, իրենց խրոխտ պարով էլ ավելի գեղեցիկ դարձնելով միջոցառումը: Փոքրիկները նաև պատասխանեցին բոլոր այն հարցերին, որոնք նրանց համար պատրաստել էր ուսուցչուհին: Նրանք թվով 32-են՝ 16 սպիտակ,16 սև: Նրանք արտահայտեցին նաև իմաստուն խոսքեր՝
«Շախմատը արվեստի, գիտության և սպորտի միաձուլումն է: Այն կարող է քեզ բազում երջանիկ պահեր պարգևել, ինչպես օրինակ լավ գիրքը կամ երաժշտությունը: Սկզբում պետք է լավ շախմատ խաղալ սովորել, այնուհետև վայելել դրա բերկրանքը»։

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)