ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արցախի և Երևանի հանրակրթական դպրոցների համագործակցությունը շարունակվում է

Մայիսի 30, 2019
Պաշտոնական

Մայիսի 29-ին ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարար Նարինե Աղաբալյանն ընդունել է Երևանի քաղաքապետարանի հանրակրթության բաժնի աշխատակիցներին և քննարկել համագործակցության վերաբերյալ մի շարք հարցեր: Նարինե  Աղաբալյանը  կարևորել է  նման  հանդիպումները  և  նշել, որ  իրենց համագործակցությունը տարիների պատմություն  ունի, և  այն շարունակական   է: Ըստ  ԿԳՍ նախարարի՝  պետք  է  ամեն  ինչ  անել, որ  այդ  համագործակցությունը   լինի  նպատակային   և  ունենան  դրական   ու  տեսանելի  արդյունքներ:  Հանդիպմանը՝ Երևանի  քաղաքապետարանի  հանրակրթության   վարչության  պետ  Աննա  Ստեփանյանն  ասել է, որ համագործակցության  արդյունքում   Երևանի  և  Արցախի  աշակերտներն  ու  ուսուցիչները   պարբերաբար  ներկայացնում  են  հետաքրքրիր  մտահղացումներ  և  հանդես  գալիս  նախաձեռնություններով:  «Համագործակցության   շրջանակներում  մենք  այսուհետ  ևս  կընդլայնենք  ու կխորացնենք  մեր  հարաբերությունները: Երևանի  և  Արցախի  դպրոցների  աշակերտները  ձեռք կբերեն ծանոթություն, մոտիկից  կճանաչեն  հայրենիքը, կկազմակերպենք  ճամբարներ, կիրականացնենք ուսուցիչների  փորձի  փոխանակումներ  և  այլն»,-  նշել  է   Աննա Ստեփանյանը:

Նույն օրը Ստեփանակերտի  N 1  և  Երևանի   N 51   դպրոցների  միջև  կնքվել  է  համագործակցության  հուշագիր:

Նյութի աղբյուրը. ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)