ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մայրենիի առարկայական շաբաթը Վանաձորի հ.27 դպրոցում

Նոյեմբերի 1, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան հ․27 հիմնական դպրոցում հոկտեմբեր ամսին ամփոփվեց մայրենիի առարկայական շաբաթը: Հոկտեմբերի 13-ին Iա դասարանում դասվար Ա. Մարտիրոսյանը բացեց հրաշք հայոց այբուբենի առաջին էջը՝ ուսուցանելով «Ա հնչյուն- տառը»:

«Ա հնչյուն տառի» ուսուցման երթը շարունակեց դասվար Ա. Մարաբյանը Iբ դասարանում: Խմբային աշխատանքը փոքրիկները կատարեցին քաղցրալուր երաժշտության ելևէջների ներքո, որից հետո աշխատանքը ներկայացրին տնօրինությանը: Առաջին դասարանցիները մեծ ոգևորությամբ սովորեցին «Ա» տառը: Մեթոդական շաբաթը շարունակեցին դասվարներ Ա. Արամյանը (IIա դաս.) և Ա. Վարդումյանը (IIբ դաս.): Նրանք կազմակերպել էին փորձարարական դասեր «Ոսկեծամիկ աշուն» թեմայով:

 Դասվար Ա. Արամյանը և IIա դասարանի աշակերտները ներայացրին ինտեգրված դաս, որտեղ երևում էր միջառարկայական կապը մայրենի, երաժշտություն, կերպարվեստ, տեխնոլոգիա առարկաներից: Աշակերտները ներկայացրին աշունն իբրև մեղեդի, երբեմն պայծառ, երբեմն թախծոտ, երբեմն օրորոցային, բայց միշտ լուսավոր, լավատեսությամբ լի: Դասարանում զգացվեց աշնան գեղեցկությունը, անուշահամ մրգերի համը, երեխաների ուրախ ու պայծառ տրամադրությունը:

 Դասվար Ա.Վարդումյանը և IIբ  դասարանի աշակերտները ճանապարհորդեցին աշնանային գունագեղ և կախարդական աշխարհում և յուրովի ներկայացրին «Ոսկեծամիկ աշուն» թեման: Մեթոդական շաբաթվա ընթացքում տնօրինության կողմից կատարվեցին դասալսումներ,որի ընթացքում IIIա դասարանի աշակերտները և դասվար Շ.Մայիլյանը ներկայացրին «Անտառի բնակիչները» թեման:Երեխաները դարձան փոքրիկ դերասաններ,բեմադրեցին կենդանիների կերպարները:Դասն ամփոփեցին խմբային աշխատանքի միջոցով՝ ներկայացնելով յուրաքանչյուր կենդանու՝ ձմռանը նախապատրաստվածությունը:

IIIբ դասարանում «Արջի և վարազի կռիվը» դասանյութն էր: Դասվար Ա.Հարությունյանը վարեց նոր մեթոդներով հագեցած դաս:

IVա դասարանի աշակերտները դասվար Մ.Պետրոսյանի գլխավորությամբ ամփոփեցին «Հայաստանի յոթ և բյուր հրաշքները» թեման՝ ներկայացնելով նշանավոր մարդկանց կատարած գործերի կարևոր դերն ու նշանակությունը:

Ivբ դասարանում Լ.Մելքոնյանը վարեց հետաքրքիր դաս «Սասունցի Դավիթը կռվում է դևերի դեմ» թեմայով: Դասի ընթացքում թևածում էր հայրենասիրական ոգին ու շունչը:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)