ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բիզնես և կրթություն-երկխոսություն. քննարկում ՔՈԱՖ-ՍՄԱՐԹ կենտրոնում

Հունիսի 18, 2019
Պաշտոնական

Լոռու մարզի Դեբեդ համայնքի ՔՈԱՖ-ՍՄԱՐԹ կենտրոնում անցկացվել է «Բիզնես և կրթություն-երկխոսություն» թեմայով համաժողով, որը «Մասնագիտական կրթություն և ուսուցում-համագործակցություն» գերմանական ծրագրի շրջանակում կազմակերպել էր ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը՝ «Հայաստանի մանուկներ», «Բիզնես և կրթություն գործընկերություն» հիմնադրամների հետ համագործակցությամբ:

Համաժողովն ուղղված էր մարզերում աշխատաշուկա-մասնագիտական կրթություն կապի ստեղծմանն ու ամրապնդմանը, մասնագիտական կրթության համակարգի բարելավմանը և կրթություն-աշխատաշուկա երկխոսության կայացմանը: 

Լոռու մարզպետի տեղակալ Գայանե Մարկոսյանը կարևորել է նման քննարկումների կազմակերպումը՝ կրթություն և աշխատաշուկա համագործակցության առումով. «Մեզ չափազանց մտահոգում է, որ մի կողմից ունենք միջին մասնագիտական և բարձրագույն կրթություն ստացած երիտասարդների մի հսկայական բանակ, մյուս կողմից՝ բավականին թվով թափուր հաստիքներ տարբեր բնագավառներում, որոնք տարիներ շարունակ այդպես էլ չեն լրացվում մասնագետ կադրերի պակասի պատճառով: Ուստի, այս ուղղությամբ Կրթության,գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության կողմից տարբեր միջազգային կառույցների և հիմնադրամների աջակցությամբ մեկնարկած բարեփոխումները ողջունելի և կարևոր են»,-նշել է Գայանե Մարկոսյանը՝ հույս հայտնելով, որ համաժողովի ընթացքում լիարժեք կբացահայտվեն Լոռու մարզի աշխատաշուկայի իրական կարիքներն ու պահանջները և կհստակեցվի ձեռնարկությունների դերը նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների հետ համագործակցության հարցերում: Նրա խոսքով՝ այսպիսով նախաձեռնությունը կծառայի իր վերջնանպատակին, այն է՝ նպաստել Լոռու մարզի սոցիալ-տնտեսական զարգացմանը:

Հիմնական բանախոս ԿԳՄՍ նախարարության նախնական(արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը ներկայացրել է «Նախնական և միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումների ընթացքը և զարգացման միտումները» թեմայով շնորհանդես, որի համատեքստում նա կարևորել է ՄԿՈՒ ոլորտում գործատունների հետ համագործակցությունը, ինչպես նաև մարզի աշխատաշուկայի պահանջարկից բխող նոր մասնագիտությունների ներդրումը:

Հիմնական ելույթներից հետո ֆոկուս խմբերի աշխատանքներ են իրականացվել բիզնես և կրթություն-երկխոսության խնդիրները, գործընկերներից յուրաքանչյուրի դերն ու պարտականությունները, բիզնես և կրթություն-երկխոսություն աջակցման ձևաչափերը, գործիքները թեմաների շուրջ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)