Հարգելի ուսուցիչներ․
Երբ խոսքը գնում է կրթական վեբ-ռեսուրսների մասին, ապա տարբերակները շատ-շատ են: Կան բազմաթիվ կայքեր, բլոգներ և վիքիներ, որոնք զարմանալի ռեսուրսներ են տրամադրում և օգնում են ձեզ՝ ձեր ամենօրյա աշխատանքի ընթացքում: Այստեղ, EdTech- ի և mLearning- ի կողմից, ձեր ուշադրությանն է ներկայացվում այն հրաշալի աղբյուրներից մի քանիսը, որոնք հաստատ մեծապես կնպաստեն տեխնոլոգիաների կիրառմամբ ձեր ուսուցումը կազմակերպելու և աշակերտներին համար ուսուցումն առավել հասկանալի ու հետաքրքիր դարձնելու գործում: Ներկայացվում են հիմնականում սկսնակ ուսուցիչների համար օգտակար կրթական կայքեր։ Կայքերի ընտրությունն հիմնված է Educational Technology and Mobile Learning կայքի փորձաքննության վրա:
մեծ կրթական հարթակ է այն ուսուցիչների համար, ովքեր ձգտում են զարգացնել իրենց մասնագիտական որակները և ծանոթանալ ուսուցման գործընթացում նոր տեխնոլոգիաների ինտեգրման մեթոդներին: Հարթակի "Digital Citizenshipigital Citizenship" բաժինը ընդգրկում է մի շարք ինտերակտիվ խաղեր և միջոցառումներ, որոնք նպաստում են ուսանողների՝ տեխնոլոգիան անվտանգ և արդյունավետ օգտագործելու հմտությունների զարգացմանը: "EdTech Reviews & Ratings" բաժինը ներառում է կրթական տեխնոլոգիաների գործիքների նկարագրությունը, ինչպես նաև տեսանյութեր՝ օգտագործման ուղեցույցներ, դասերի պլաններ, որոնք նպատակ ունեն օգնել ուսուցիչներին առավելագույն արդյունավետությամբ կիրառել կրթական տեխնոլագիաները:
2․ Google For Education-ը
Google-ի՝ կրթության մեջ օգտագործվող բոլոր հնարավոր գործիքների օգտագործման հարթակն է: Այն կրթական ռեսուրսների հսկայական պաշար է՝ սկսած ՏՏ գործիքների ուղեցույցներից մինչև մասնագիտական վերապատրաստման ծրագրեր և արդյունավետության բարձրացման գործիքների նկարագրություններ:
3․ ReadWriteThink-ը
ևս մեկ հիանալի կայք է ուսուցիչների համար: Այն առաջարկում է անհրաժեշտ ուսումնական նյութերի և ռեսուրսների մի ամբողջություն՝ դասարանում աշակերտների հետ աշխատելու ընթացքում օգտագործելու համար: Կայքում կարելի է գտնել ինտերակտիվ, տպագրված, դասի պլանները և բազմաթիվ այլ նյութեր, ինչպես նաև՝ ապահովված է մինչ այս արդեն հայտնի Readwritethink փոխկապակցված գործիքների հասանելիությունը:
4․ CK-12-ը
գերազանց հարթակ է, որը ուսուցիչների եւ ուսանողների համար ապահովում է STEM-ի բարձր որակ: Գրադարանն առաջարկում է 5000-ից ավելի մաթեմատիկական և գիտական նյութեր՝ լավագույն ձևով օգտագործելու համար: Flexbook- ը CK-12- ի լավագույն տարբերակներից մեկն է, որը ուսուցիչներին տրամադրում է անվճար դասագրքեր՝ դասարաններում օգտագործելու համար: Այն նույնիսկ թույլ է տալիս ուսուցիչներին ստեղծել սեփական Flexbook-երը, օգտվելով կայքում տեղադրված դասագրքերի նյութերից: Դասագրքերը հասանելի են տարբեր ձևաչափերով, այդ թվում`PDF ձևաչափով, Kindle, Nook և iPad:
միլիոնավոր մանկավարժներ համախմբող համայնք է, որոնք միմյանց հետ կիսում և փոխանակում են իրենց փորձը, աշխատանքը, գաղափարներն ու ոգեշնչումը։ Այն առաջին և ամենամեծ բաց հարթակն է, որտեղ ուսուցիչները առաջարկում, վաճառում և գնում են յուրօրինակ կրթական ռեսուրսներ, ինչը նպաստում է անհապաղ օգտվել փորձագիտության աշխարհից և ավելի շատ ժամանակ հատկացնել իրենց սովորողներին և ուսուցման իրենց գործին:
6․ TED Ed-ը
տեսանյութերի ամենասիրված հարթակներից մեկն է, որն առաջարկվում է ուսուցիչներին վերջին մի քանի տարիների ընթացքում: Այս կայքի առավելությունն այն է, որ տրամադրում է ուսուցիչների կողմից ներկայացված տեսաֆիլմեր և մուլտիպլիկատորների կողմից ստեղծված անիմացիաներ: TED Ed-ի տեսանյութերի տևողությունը 10 րոպեից պակաս է, այդ պատճառով դյուրին է դրանց օգտագործումը դասի ընթացքում: Ամենակարևորը․ TED Ed-ը հնարավորություն է տալիս ուսուցիչներին ստեղծել իրենց ինտերակտիվ դասերը և կիսել այն ուրիշների հետ: Գործընթացը շատ պարզ է և արդեն լուսաբանվել է նախորդ գրառումներում. պարզապես պետք է գտնել դասին անհրաժեշտ տեսանյութը, դրան ավելացնել ինտերակտիվ նյութեր (օրինակ` հարցեր, հուշումներ քննարկման համար և այլն) և ավարտելուց հետո, երբ կիսվեք դասարանում, կմանա միայն հետևել դրա ընթացքին:
հիանալի կայք է, որը ներառում է բազմաթիվ աշխատանքային էջեր՝ ընդգրկելով որոշակի թեմատիկ ոլորտներ, ներառյալ՝ մաթեմատիկայի, կարդալու և գրելու, հնչյունաբանության և վաղ գրագիտության, վայելչագրության, քերականության, գիտության ոլորտները: Այն նաև առաջարկում է աշխատաէջերի գեներատոր գործիք, որը թույլ է տալիս օգտվողներին ստեղծել և տպել սեփական աշխատաթերթերը:
8․ PBS Learning Media-ը
սովորեցնում է, թե ինչպես կարելի է օգտվել Ամերիկայի #1 կրթական մեդիա բրենդից, որպեսզի հասանելիություն ունենաք հազարավոր նորարարական, ստանդարտացված թվային ռեսուրսներին, ուսանողական փորձառությանը և մասնագիտական զարգացման հնարավորություններին:
Նյութի աղբյուրը. Educational Technology and Mobile Learning
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ