Սիրելի աշակերտներ և ուսուցիչներ, ուսանողներ և դասախոսներ, ծնողներ
Սիրելի հայրենակիցներ
Ի սրտե շնորհավորում եմ բոլորիս սեպտեմբերյան տոների՝ Գիտելիքի օրվա և Արցախի Հանրապետության 28-րդ տարեդարձի կապակցությամբ։
Մեծ խորհուրդ կա նրանում, որ մենք միաժամանակ ենք նշում այս երկու տոնը։ Արցախի ժողովուրդն իր անկախությունը նվաճեց մաքառումի, զոհողության, մտավոր կարողությունների և անկոտրում ոգու շնորհիվ։ Շնորհիվ հայ ազգի միասնության ու միաբանության։ Սեպտեմբերի 21-ին ազգովի կնշենք նաև Հայաստանի Հանրապետության 28-րդ տարեդարձը։
Արցախի Հանրապետությունն ու Հայաստանի Հանրապետությունը՝ մեր Սիսն ու Մասիսը, արդեն 28 տարի, խորհրդանշում են հայոց վերածնված պետականությունը, երկու պետություն՝ մեկ Հայրենիք։ Պետականաշինության ճանապարհին մենք միասին հաղթահարեցինք բազում դժվարություններ ու փորձություններ, հաջողեցինք՝ երբեմն նաև սխալվելով, կառուցեցինք երկիր, որի մասին երազում էին մեր նախնիները։ Այսօր արդեն մենք ենք երազում՝ շենացնել ու հզորացնել մեր հայրենիքն այնպես, որ մեր թոռներն ու ծոռները գոհունակությամբ հիշեն մեզ և հպարտությամբ ապրեն այս հողի վրա։ 21-րդ դարը նոր գիտելիքի ստեղծման մրցակցության դար է, և մենք անպայման, պետք է հաջողենք նաև այս պայքարում։ Մեր ներուժն անսահման է, կամքը՝ զորեղ։ Մենք միասի’ն ենք կերտելու նաև մեր հաջորդ հաղթանակները։ Մաղթում եմ բոլորիս արժանապատիվ կյանք ու նորանոր հաջողություններ առաջընթացի մեր ճանապարհին։
Նարինե Աղաբալյան
Նյութի աղբյուրը. ԱՀ ԿԳՍ նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ