ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԵՊԼՀ «ԳրինԴոմ» թիմը՝ «Սոցիալական ազդեցություն» անվանակարգի հաղթող

Սեպտեմբերի 9, 2019
Միջազգային լուրեր

Բրիտանիայի Օքսֆորդ քաղաքում անցկացվել է «Ստեղծարար միտք» բարձրագույն կրթության ձեռներեցության ծրագրի առաջին տարվա ամփոփիչ համաժողովը: Համաժողովի ընթացքում հայտնի են դարձել Բրիտանական խորհրդի կազմակերպած «Մեծ գաղափարների մարտահրավեր» (Creative Spark Big Idea Challenge) մրցույթի  եզրափակիչ փուլի մրցանակակիրները, որոնք ներկայացնում էին Ղազախստանը, Ուզբեկստանը, Ղրղզստանը, Հայաստանը, Վրաստանը, Ադրբեջանը և Ուկրաինան: Մրցույթին մասնակցած միջազգային 9-ը թիմերից «Սոցիալական ազդեցություն» անվանակարգում մրցանակակիր է ճանաչվել Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի «ԳրինԴոմ» (GreenDom) թիմը: Իր ստարտափ գաղափարը իրագործելու համար թիմը կստանա 3000 ֆունտ ստերլինգ գումարի դրամաշնորհ, ինչպես նաև մենթորություն Լոնդոնի Մետրոպոլիտեն համալսարանի կողմից:

Հիշեցնենք,  որ 2018 թվականի սեպտեմբերի 4-ին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և Բրիտանական Խորհրդի միջև կքնվել էր համագործակցության հուշագիր, որի շրջանակում ՀՀ 6 բուհեր հնարավորություն ստացան ստեղծարար ոլորտի ու ձեռնարկատիրական կրթության զարգացմանն ուղղված ծրագրեր իրականացնել: Արդյունքում՝ Բրիտանական խորհրդի կազմակերպած «Մեծ գաղափարների մարտահրավեր» մրցույթին Հայաստանից ներկայացվել էր 43 ստարտափ նախագիծ, որոնցից ազգային հաղթող էր ճանաչվել ԵՊԼՀ «ԳրինԴոմ» թիմը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…