ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Օրն աշխատանքային, օրը ոգեշնչող, օրը գործնական ․․․

Սեպտեմբերի 13, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

   Երբ աշակերտն է որոշում կայացնում, առավել պատասխանատու է ավագը, խորհրդատուն, քանզի խորհրդատուի դերը ուսման քաղաքացիական հասարակական ակտիվության բարձրացման շարժառիթների ձևավորման մեջ առաջնային է

    Սեպտեմբերի 11-ին, Կապանի  N5 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը գումարեց ընդլայնված նիստ.

ՕՐԱԿԱՐԳՈՒՄ

  • Դասարանական ԱԽ-ների ընտրությունների ամփոփում
  • Համադպրոցական ԱԽ կոնֆերանսի օրակարգի հաստատում
  • Առաջարկության թերթիկների լրացման հարցը։

ԱԽ նախագահ Մարթա Հարությունյանը ի գիտության ներկայացրեց դասարանական ընտրությունների արդյունքները, առաջիկայում կայանալիք հաշվետու կոնֆերանսի օրակարգը և առաջադրեց հարցաթերթիկներ, որում պետք է ներկաները լրացնեն նախորդ ուստարում գործունեության բացթողումները (3 կետով), ձեռքբերումները (3 կետով) և առաջարկություն (1 կետով) նոր ուսումնական տարվա համար:

Ուստարվա համադպրոցական ԱԽ նախագահի  թեկնածուներ  ինքնառաջադրվեցին

  • 7-րդ «ա» դաս. - նախագահ Լիա Եփրեմյանը և փոխնախագահ  Մարինե Բեգլարյանը
  • 8-րդ «բ» դաս. - նախագահ Անի Արզումանյանը
  • 9-րդ «ա» դաս.  -  նախագահ Գարիկ Պողոսյանը։

Հարկ է փաստել, որ երեխաներին ոգեշնչում է դպրոցի աշակերտական խորհրդի բովով անցած շրջանավարտների ճանաչումը հասարակական կյանքում, նրանց հասարակական ակտիվությունը ներկայում և ի դեմս այդ ուղու, նրանք կատարում են առաջին քայլերը եռանդով ու պատասխանատվությամբ լցված:

Կապանի N 5 հիմնական դպրոց

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)