ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բաց դաս. Երկնիշ թվերի համեմատումը

Սեպտեմբերի 27, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի 26-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս մաթեմատիկա առարկայից /Դասվար Ռոզա Թևանյան/։

Դասի թեման․ Երկնիշ թվերի համեմատումը
Նպատակներ՝

  • Կիմանա երկնիշ թվերի համեմատման ալգորիթմը
  • Կկարողանա համեմատել 100-ից փոքր բնական թվերը

Ինտեգրում՝ 

  • Ինտեգրվող ՖԿ բաղադրիչը համապատասխանեցնելով դասի թեմային
  • ՖԿ նպատակ
  • ՖԿ ինտեգրման համար անհրաժեշտ պայմաններ

Կիրառվող մեթոդները՝ զրույց, հարց ու պատասխան, ինքնուրույն աշխատանք, դերային խաղ:

Ռոզա Թևանյանը դասը սկսեց հարց ու պատասխան մեթոդի կիրառմամբ: Աշակերտները ներկայացրին միանիշ, երկնիշ թվերը և դրանց կազմությունները՝ ամփոփելով երկնիշ թվերի մասին ունեցած գիտելիքները: Այնուհետև աշակերտներն աշխատեցին մաթեմատիկական խաչբառի, աղյուսակի և շղթայի վրա՝ լրացնելով և լուծելով այն: Բեմադրեցին «Երկրաչափական պատկերների վեճը», խաղացին դերային խաղ «Խանութ-խանութ» վերնագրով:

Աշակերտները դրական վերաբերմունք ունեն ուսումնական գործընթացի նկատմամբ, առկա է բարենպաստ պայմաններ յուրաքանչյուր սովորողի ներգրավվածությունն ապահովելու համար:Կարևորվեց ՖԿ բոլոր բաղադրիչները՝ գիտելիք, կարողություն, վերաբերմունք:

ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)