ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայտնի են «Դիպուկ հրաձիգ» հանրապետական մրցումների հաղթողները

Հոկտեմբերի 1, 2019
Պաշտոնական

Հայաստանի Հանրապետության մարզերի և Երևանի դպրոցների 22 թիմեր՝ զինվորական ղեկավարների ուղեկցությամբ, մասնակցել են «Դիպուկ հրաձիգ» հանրապետական մրցումների եզրափակիչ փուլին:

Սեպտեմբերի 27-29-ը «Հայաստանի ԴՕՍԱԱՖ» համահայկական հայրենասիրական կազմակերպության Նուբարաշենի հրաձգարանում  անցկացված մրցման (50 մետր, ТОЗ-8 հրացաններ) անհատական պայքարում  հաղթել է  Արմավիրի մարզի Արգավանդի հիմնական դպրոցի աշակերտ Հունան Ավետիսյանը, որը գրանցել է ֆանտաստիկ արդյունք՝ առանց վրիպելու խոցելով թիրախը 43 անգամ: Երկրորդը տեղը զբաղեցրել է Վայոց Ձորի մարզի Հերհերի միջնակարգ դպրոցի աշակերտուհի Հերմինե Հունանյանը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Արարատի մարզի Գոռավանի հիմնական դպրոցի աշակերտ Հայկ Սարգսյանը:

Հանրապետական մրցումների թիմային պայքարում հաղթել են Տավուշի մարզի Գետահովիտի միջնակարգ դպրոցի սաները (զինղեկ՝ Ս. Շահնազարյան, տնօրեն՝ Հ. Ղազարյան): Երկրորդ տեղը զբաղեցրել են Գեղարքունիքի մարզի Զոլաքարի N1 միջնակարգ դպրոցի սաները (զինղեկ՝ Վ. Մազուլյան), իսկ երրորդ հորիզոնականում Կոտայքի մարզի Պռոշյանի միջնակարգ դպրոցի սաներն են (զինղեկ՝ Ա. Սահակյան):

Մրցանակակիրները պարգևատրվել են համապատասխան կարգի վկայագրերով և մեդալներով, իսկ հաղթող թիմը՝ նաև գավաթով:

«Դիպուկ հրաձիգ» հանրապետական մրցումն անցկացվում է 2003 թվականից: Մրցումների ընդհանուր ղեկավարումն իրականացնում է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը, իսկ անմիջական կազմակերպիչը «Հրաձգության հանրապետական մարզադպրոց» ՊՈԱԿ-ն է՝ Ա. Հայրապետյանի ղեկավարությամբ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)