ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դարերի անմար լուսատուները

Հոկտեմբերի 9, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի վեցերորդ դասարանում տոնական տրամադրություն էր. «Դարերի անմար լուսատուները» խորագիրը կրող գրական-երաժշտական բաց դասը նվիրված էր Կոմիտասի և Հ. Թումանյանի ծննդյան 150-ամյակին:

Դասարանը լցված էր կոմիտասյան հոգեպարար երաժշտությամբ և Թումանյանի դյութիչ բանաստեղծական ոգով:

Դասն աշակերտակենտրոն էր. ամենայն մանրամասնությամբ աշակերտներն ստեղծել էին և՛ Կոմիտասին և՛ Թումանյանին ներկայացնող անկյուններ, Կոմիտասի առինքնող երաժշտության  ներքո փոքրիկների Թումանյանի բանաստեղծությունների ասմունքն, իրավ, լուսավորում ու փառավորում էր:

Աշակերտները նրբորեն ընդգծեցին, որ այսօ՛ր էլ մեծությունների արվեստը չի դադարում ջերմացնել հոգիները, նրանք իրենց թոթով լեզվով այդ ջերմությունը կաթիլ առ կաթիլ փոխանցեցին յուրաքանչյուրիս:

Սաները վստահաբար փաստեցին, որ թե՛ Կոմիտասը, թե՛ Թումանյանը հայտնաբերել են մեր ազգային հոգեկերտվածքը և դա հայ ոգու ինքնաճանաչման ամենավառ դրսևորումն է, նրանք եղել և մնում են դարերի անմար լուսատուներ, ովքեր իրենց անգնահատելի ժառանգությամբ ցրում են կյանքի խավարը:

Տնօրենի՝ ուսումնական գծով տեղակալ՝ Գ.Գրիգորյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)