ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ծաղկաձոր Մարիոթ» հյուրանոցային համալիրի ղեկավարությունը և աշխատակիցները Հրազդանի Վ.Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում

Նոյեմբերի 3, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

«Ծաղկաձոր Մարիոթ» հյուրանոցային համալիրի աշխատակիցները իրենց գլխավոր տնօրենի ղեկավարությամբ դարձյալ դպրոցում են, դարձյալ դպրոցի հատուկ կրթության ստորաբաժանման աշակերտների հյուրերն են:

Նրանք մեկ անգամ ևս ապացուցում են, որ երեխաների կրթությունն ու դաստիարակությունն իրենց համար առաջնային խնդիրներ են: Առավել ևս, երբ խոսքը հատուկ խնամքի կարիք ունեցող երեխաների մասին է: Երեխաներ, ովքեր մարդկային ջերմ մոտեցումների կարիք ունեն, ովքեր փաղաքշանքի ու գուրգուրանքի կարիք ունեն, ովքեր մարդու համար շատ անհրաժեշտ ուշադրության կարիք ունեն:

 Հատուկ կրթության ստորաբաժանման միջանցքում հավաքվել էին հատուկ կրթության ստորաբաժանման և ներառական կրթություն ստացող երեխաները, ուսուցիչները, ծնողները:

 Հյուրանոցային համալիրի աշխատակիցները հետաքրքիր միջոցառում էին նախատեսել երեխաների համար. հեծանիվ էին վարում աշակերտները, որին ամրացված էր հյութաքամիչ, որի մեջ հյուրանոցի աշխատակիցները թարմ մրգեր էին լցնում: Երեխաները վարում էին հեծանիվը, պտտվում է ակը մեծ արագությամբ, և թարմ մրգերը դառնում են թարմ հյութ, որոնք մատուցվում են աշակերտներին կազմակերպված հյուրասիրության ժամանակ , իսկ  սեղանն առատ էր երեխաների համար սքանչելի քաղցրավենիքներով ու մրգերով:

Միջոցառման ավարտին հյուրանոցային համալիրի աշխատակիցները նվերներ բաժանեցին աշակերտներին: Սրտառուչ էր հյուրանոցային համալիրի և աշակերտների բաժանումը: Միայն պետք էր տեսնել:

Շնորհակալություն «Ծաղկաձոր Մարիոթ» հյուրանոցային համալիրի և՛ ղեկավարությանը, և՛ աշխատակիցներին իրենց բարի կամեցողության, ջերմ հոգատարության և իրենց մարդկային գեղեցիկ որակների համար:

                                                                                              Մ. Զաքարյան

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…