«Ծաղկաձոր Մարիոթ» հյուրանոցային համալիրի աշխատակիցները իրենց գլխավոր տնօրենի ղեկավարությամբ դարձյալ դպրոցում են, դարձյալ դպրոցի հատուկ կրթության ստորաբաժանման աշակերտների հյուրերն են:
Նրանք մեկ անգամ ևս ապացուցում են, որ երեխաների կրթությունն ու դաստիարակությունն իրենց համար առաջնային խնդիրներ են: Առավել ևս, երբ խոսքը հատուկ խնամքի կարիք ունեցող երեխաների մասին է: Երեխաներ, ովքեր մարդկային ջերմ մոտեցումների կարիք ունեն, ովքեր փաղաքշանքի ու գուրգուրանքի կարիք ունեն, ովքեր մարդու համար շատ անհրաժեշտ ուշադրության կարիք ունեն:
Հատուկ կրթության ստորաբաժանման միջանցքում հավաքվել էին հատուկ կրթության ստորաբաժանման և ներառական կրթություն ստացող երեխաները, ուսուցիչները, ծնողները:
Հյուրանոցային համալիրի աշխատակիցները հետաքրքիր միջոցառում էին նախատեսել երեխաների համար. հեծանիվ էին վարում աշակերտները, որին ամրացված էր հյութաքամիչ, որի մեջ հյուրանոցի աշխատակիցները թարմ մրգեր էին լցնում: Երեխաները վարում էին հեծանիվը, պտտվում է ակը մեծ արագությամբ, և թարմ մրգերը դառնում են թարմ հյութ, որոնք մատուցվում են աշակերտներին կազմակերպված հյուրասիրության ժամանակ , իսկ սեղանն առատ էր երեխաների համար սքանչելի քաղցրավենիքներով ու մրգերով:
Միջոցառման ավարտին հյուրանոցային համալիրի աշխատակիցները նվերներ բաժանեցին աշակերտներին: Սրտառուչ էր հյուրանոցային համալիրի և աշակերտների բաժանումը: Միայն պետք էր տեսնել:
Շնորհակալություն «Ծաղկաձոր Մարիոթ» հյուրանոցային համալիրի և՛ ղեկավարությանը, և՛ աշխատակիցներին իրենց բարի կամեցողության, ջերմ հոգատարության և իրենց մարդկային գեղեցիկ որակների համար:
Մ. Զաքարյան
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ