ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Շախմատը մտածողության կրթություն և հրճվանքի զգացողություն

Հոկտեմբերի 11, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Շախմատի առաջնության ներդպրոցական փուլին, ինչպես ավելի վաղ տեղեկացրել էինք, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում մասնակցում էին 3-8-րդ դասարանների 39 աշակերտներ:

Փնջային պայքարն ընթացավ երեք փուլով, որի արդյունքում առավել բարձր միավորներ են վաստակել`

Պետրոսյան Գևորգ - 3-րդ դասարան

Փարսյան Մհեր - 4-րդ դասարան

Պողոսյան Ալեքս - 5-րդ դասարան

Օհանջանյան Արմինե - 6-րդ դասարան

Կարապետյան Շողեր - 7-րդ դասարան

Յուզբաշյան Համլետ - 7-րդ դասարան

ԱՍատրյան Ֆիլիպպ - 7-րդ դասարան

Բալասանյան Նարեկ - 7-րդ դասարան

Համբարձումյան Արտուր 7- րդ դասարան

Նշված աշակերտները դպրոցի տնօրենի կողմից կստանան շնորհակալագրեր:

Շախմատի նկատմամբ երեխաների ցուցաբերած հետաքրքրությունը, կարողությունները, հմտությունները հավաստում են, որ առարկան որպես կրթական համակարգի բաղադրիչ ունի մեծ նշանակություն մտածողության կրթության, զարգացման մեջ և դրանից բխող սոցիալական նպատակներում:

Արդարև, շախմատի ուսուցման գեղագիտական ու ստեղծագործական արժեքները, որպես հրճվանքի զգացման ձևավորում` խնդիր լուծելու ճանապարհին, առավել նկատելի են, առավել կարևորվում են (դա ակնհատ երևում է մրցույթների ժամանակ) տարրական դպրոցի աշակերտի ինքնուրույնացման գործընթացում, քան ուսումնական նյութի վերարտադրման մտահայեցական գործընթացում:

Կապանի N 5 հիմնական դպրոց

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)