Գիտելիք ստանալու ամենակարևոր միջոցը թերևս գիրքն է, գրքի ընթերցանությունը:
Գիրքը պետք է ընթերցել հասկանալով, եթե գեղարվեստական գիրք է՝ հերոսների աշխարհով, հերոսների ապրումներով ապրելով, ընթերցած նյութը ինքնուրույն գնահատելով:
«Ընթերցելով դա պետք է ամեն ինչ հիմնավորապես կշռադատես, որպեսզի ընթերցածդ դառնա միս ու արյուն, այն ոչ թե մտնի սոսկ հիշողության մեջ, ինչպես որևէ բառարանի մեջ»,- փիլիսոփայում էր Էրազմ Ռոտերդամցին:
Շատ ու շատ աշակերտներ սիրում են կարդալ, սիրում են դպրոցի գրադարանը, որտեղ հանգրվանում են ընթերցողին կարոտող գրքեր:
Արդեն երրորդ տարին է, ինչ դպրոցի տարբեր դասարանների աշակերտներ մասնակցում են «Զանգակ» հրատարակչության կողմից կազմակերպվող «Ամառային ընթերցանություն» մանկապատանեկան ծրագրով նախատեսված մրցույթին, հաղթող ճանաչվում՝ պարգևատրվելով պատվոգրերով, շնորհակալագրերով, հավաստագրերով, իսկ դպրոցը՝ շարժական գրադարանով՝ հագեցված երեխաների համար շատ սիրելի ու բացառիկ գրքերով:
2016 թվականին ամռանը ծրագրին մասնակցել են մի շարք աշակերտներ, որոնցից մեկը՝ 7«Գ» դասարանի աշակերտուհի Էլիտա Հովսեփյանը, պարգևատրվել է պատվոգրով և ստացել գլխավոր մրցանակը՝ շարժական փոքրիկ, բայց կախարդական գրադարանը, նրա եղբայրը՝ 5Գ դասարանի աշակերտ Էդուարդ Հովսեփյանը, արժանացել է պատվոգրի, իսկ ինը աշակերտներ «Ամառային ընթերցանություն 2016» մանկապատանեկան ծրագրին մասնակցելու համար ստացել են հավաստագրեր: Մրցանակը, պատվոգրերը և հավաստագրերը երեխաներին հանձնել են դպրոց ժամանած «Զանգակ» հրատարակչության ներկայացուցիչները:
Շնորհավորում ենք մասնակից բոլոր աշակերտներին, նրանց ուսուցիչներին:
Գիրքը ընթերցելը, ընթերցանություն սիրելը մարդու մտավոր զարգացման կարևոր պայմաններից մեկն է:
Մ. Զաքարյան
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ