ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցը «Ամառային ընթերցանություն» մրցույթում հաղթող ճանաչվեց

Նոյեմբերի 3, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Գիտելիք ստանալու ամենակարևոր միջոցը թերևս գիրքն է, գրքի ընթերցանությունը:
Գիրքը պետք է ընթերցել հասկանալով, եթե գեղարվեստական գիրք է՝ հերոսների աշխարհով, հերոսների ապրումներով ապրելով, ընթերցած նյութը ինքնուրույն գնահատելով:
«Ընթերցելով դա պետք է ամեն ինչ հիմնավորապես կշռադատես, որպեսզի ընթերցածդ դառնա միս ու արյուն, այն ոչ թե մտնի սոսկ հիշողության մեջ, ինչպես որևէ բառարանի մեջ»,- փիլիսոփայում էր Էրազմ Ռոտերդամցին: 
Շատ ու շատ աշակերտներ սիրում են կարդալ, սիրում են դպրոցի գրադարանը, որտեղ հանգրվանում են ընթերցողին կարոտող գրքեր:

Արդեն երրորդ տարին է, ինչ դպրոցի տարբեր դասարանների աշակերտներ մասնակցում են «Զանգակ» հրատարակչության կողմից կազմակերպվող «Ամառային ընթերցանություն» մանկապատանեկան ծրագրով նախատեսված մրցույթին, հաղթող ճանաչվում՝ պարգևատրվելով պատվոգրերով, շնորհակալագրերով, հավաստագրերով, իսկ դպրոցը՝ շարժական գրադարանով՝ հագեցված երեխաների համար շատ սիրելի ու բացառիկ գրքերով:

2016 թվականին ամռանը ծրագրին մասնակցել են մի շարք աշակերտներ, որոնցից մեկը՝ 7«Գ» դասարանի աշակերտուհի Էլիտա Հովսեփյանը, պարգևատրվել է պատվոգրով և ստացել գլխավոր մրցանակը՝ շարժական փոքրիկ, բայց կախարդական գրադարանը, նրա եղբայրը՝ 5Գ դասարանի աշակերտ Էդուարդ Հովսեփյանը, արժանացել է պատվոգրի, իսկ ինը աշակերտներ «Ամառային ընթերցանություն 2016» մանկապատանեկան ծրագրին մասնակցելու համար ստացել են հավաստագրեր: Մրցանակը, պատվոգրերը և հավաստագրերը երեխաներին հանձնել են դպրոց ժամանած «Զանգակ» հրատարակչության ներկայացուցիչները:   
Շնորհավորում ենք մասնակից բոլոր աշակերտներին, նրանց ուսուցիչներին:

Գիրքը ընթերցելը, ընթերցանություն սիրելը մարդու մտավոր զարգացման կարևոր պայմաններից մեկն է:

Մ. Զաքարյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)