ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցը «Ամառային ընթերցանություն» մրցույթում հաղթող ճանաչվեց

Նոյեմբերի 3, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Գիտելիք ստանալու ամենակարևոր միջոցը թերևս գիրքն է, գրքի ընթերցանությունը:
Գիրքը պետք է ընթերցել հասկանալով, եթե գեղարվեստական գիրք է՝ հերոսների աշխարհով, հերոսների ապրումներով ապրելով, ընթերցած նյութը ինքնուրույն գնահատելով:
«Ընթերցելով դա պետք է ամեն ինչ հիմնավորապես կշռադատես, որպեսզի ընթերցածդ դառնա միս ու արյուն, այն ոչ թե մտնի սոսկ հիշողության մեջ, ինչպես որևէ բառարանի մեջ»,- փիլիսոփայում էր Էրազմ Ռոտերդամցին: 
Շատ ու շատ աշակերտներ սիրում են կարդալ, սիրում են դպրոցի գրադարանը, որտեղ հանգրվանում են ընթերցողին կարոտող գրքեր:

Արդեն երրորդ տարին է, ինչ դպրոցի տարբեր դասարանների աշակերտներ մասնակցում են «Զանգակ» հրատարակչության կողմից կազմակերպվող «Ամառային ընթերցանություն» մանկապատանեկան ծրագրով նախատեսված մրցույթին, հաղթող ճանաչվում՝ պարգևատրվելով պատվոգրերով, շնորհակալագրերով, հավաստագրերով, իսկ դպրոցը՝ շարժական գրադարանով՝ հագեցված երեխաների համար շատ սիրելի ու բացառիկ գրքերով:

2016 թվականին ամռանը ծրագրին մասնակցել են մի շարք աշակերտներ, որոնցից մեկը՝ 7«Գ» դասարանի աշակերտուհի Էլիտա Հովսեփյանը, պարգևատրվել է պատվոգրով և ստացել գլխավոր մրցանակը՝ շարժական փոքրիկ, բայց կախարդական գրադարանը, նրա եղբայրը՝ 5Գ դասարանի աշակերտ Էդուարդ Հովսեփյանը, արժանացել է պատվոգրի, իսկ ինը աշակերտներ «Ամառային ընթերցանություն 2016» մանկապատանեկան ծրագրին մասնակցելու համար ստացել են հավաստագրեր: Մրցանակը, պատվոգրերը և հավաստագրերը երեխաներին հանձնել են դպրոց ժամանած «Զանգակ» հրատարակչության ներկայացուցիչները:   
Շնորհավորում ենք մասնակից բոլոր աշակերտներին, նրանց ուսուցիչներին:

Գիրքը ընթերցելը, ընթերցանություն սիրելը մարդու մտավոր զարգացման կարևոր պայմաններից մեկն է:

Մ. Զաքարյան

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…