ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Շահինյանական հետքերով…

Նոյեմբերի 7, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

«Հրաշալի մարդու, մեծ գիտնականի, ասպետ հայի քո կերպարը  թանկ ու օրինակելի է բոլորիս համար»

    Մարտիրոս Սարյան

      

  Օրերս Հրազդանի հ.7 միջնակարգ դպրոցում հերթական բնագիտամաթեմատիկական նիստի ժամանակ անդրադարձ կատարվեց Երևանի Պետական Համալսարանին առընթեր Արտաշես Շահինյանի անվան ֆիզիկամաթեմատիկական հատուկ դպրոցում անցկացված գիտամեթոդական համաժողովին, որը նվիրված էր Արտաշես Շահինյանի ծննդյան 110-ամյակին:  Գիտաժողովին նեկա էին ֆիզիկայի ուսուցչուհի  Ռ. Գյանջումյանը և մաթեմատիկայի ուսուցչուհի  Ս. Սահակյանը:

  Ներկայացվեցին գիտաժողում քննարկվող հարցերը և ծրագրերը, Շահինյանի ներդրումը մաթեմատիկայի բնագավառում, նրա կենսագրությունը: Խոսվեց նաև զարմանահրաշ նանոտեխնոլոգիայի և հայերի ունեցած ներդրման մասին այդ բնագավառում:

  Գիտաժողովի հանդիսավոր բացման արարողությունից անմիջապես հետո մեկնարկեց  գիտամեթոդական համաժողովը, որը ղեկավարում էին ֆ.մ.գ.թ Օ. Միքայելյանը և ֆ.մ.գ.թ., դոցենտ  Է. Յուզբաշյան :

   Նիստի ժամանակ ներկայացվեց ֆիզիկայում և մաթեմատիկայում առանձին խնդիրների ուսուցման մեթոդների, միջառարկայական կապերի մասին, որոնք ներկայացվել էին գիտաժողովի ժամանակ:

   Գիտաժողովները հնարավորություն են տալիս առնչվել համապատասխան մասնագետների հետ, տեղեկանալ նորարարություններին, եղած ձեռքբերումներին, փորձի փոխանակման, որը շատ  կարևոր է 21-րդ դարում:

 

Հրազդանի հ. 7 միջնակարգ դպրոցի

Մաթեմատիկայի  ուսուցչուհի՝  Ս. Սահակյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)