«Հայ ժողովուրդը կոմիտասյան երգին մեջ գտավ,
ճանաչեց իր հոգին, իր հոգեկան ինքնությունը։
Կոմիտաս վարդապետը սկիզբ է, որ վախճան չունի…». Վազգեն Առաջին կաթողիկոս
Հոկտեմբերի 25-ին ԿԳՄՍՆ «Ընտանիք» կենտրոնում ամփոփվեց ապրիլ ամսից մեկնարկած «Ղողանջ ցնծության» խորագրով միջոցառումների շարքը:
Ծրագրի նպատակն էր արժևորել մեծն Կոմիտասին՝ որպես հայ երգի զարգացման հիմնաքար, երաժշտական ազգագրության ռահվիրա, ներկայացնել նրա թողած հարուստ ժառանգությունը և յուրահատուկ ստեղծագործական ոճը:
Հայկական երաժշտության «փրկչի» հոբելյանական ամյակի կապակցությամբ «Ընտանիք» կենտրոնի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեցին ստեղծագործական մարզային մրցույթ և համերգներ՝ Աշոցք, Անի, Ամասիա, Հայկաձոր, Ջրափի համայնքներում, Հառիճավանքում, Ջավախքի կրթամշակութային հաստատություններում:
Ամփոփիչ միջոցառմանը ներկա էին Ջավախք աշխարհի և Շիրակի մարզի տարբեր կրթական հաստատությունների, մշակութային օջախների տնօրեններ, մանկավարժներ, արվեստագետներ, ծնողներ, ստեղծագործող պատանիներ: Հանդիսության պատվավոր հյուրերն էին ֆրանսաբնակ հայ երգեհոնահարուհի Նարինե Սիմոնյանը, ֆրանսահայ երգչուհի Մարի Մյուլլերը և ֆրանսիացի արվեստագետ, երգչուհի Միրեյ Կասսարը:
Ներկաները ստեղծագործական մրցույթին ներկայացված մրցանակային աշխատանքների ցուցադրությունը, սաների և համայնքների դեռահասների գեղարվեստական ելույթները դիտելուց հետո, ունկնդրեցին նաև երգեհոնային երաժշտություն: Հրավիրված հյուրերը կատարեցին Կոմիտասի, Ներսես Շնորհալու և Հենրի Պյորսելի ստեղծագործությունները:
Միջոցառման երկրորդ մասում հանդիսատեսը մասնակից եղավ պարգևատրման հանդիսավոր արարողությանը:
«Ընտանիք» կենտրոնի տնօրեն Արթուր Մինասյանն, ամփոփելով կենտրոնի կողմից իրականացված միջոցառումների շարքը, շնորհակալություն հայտնեց ծրագրի շրջանակում կենտրոնի հետ համագործակցած հաստատությունների տնօրեններին, մանկավարժներին և նրանց հանձնեց շնորհակալագրեր:
«Այսօր մենք լսեցինք իսկական հայկական երաժշտություն, ըմբոշխնեցինք այն դասականն ու հոգևորը, որի կարոտը ունենք Ջավախքում: «Ընտանիք» կենտրոնի հետ համագործակցությունը տասնյակ տարի է, փորձի փոխանակմամբ կարողացել ենք ձեռք բերել մեր բարեկամական սերտ կապը, որը տվել է իր արդյունքները և որը մշակութային, կրթական, ասպարեզներում մեր սերունդների կրթման, դաստիարակման համար ունեցել է կարևոր նշանակություն: Այսօրվա համերգից էլ մեր սաները շատ բան ունեն քաղելու, սովորելու և իրենց հետ տանելու: Մենք պետք է վերադառնանք մեր արմատներին, ակունքներին ու պահպանենք մեր դարավոր հայկական մշակույթը»,-իր ելույթում նշեց Ախալքալաքի և Նինոծմինդայի երիտասարդական կրթամշակութային կենտրոնների պատասխանատու Կարինե Թադևոսյանը:
Հայկական և դասական երգարվեստ մատուցելու համար շնորհակալագրերի արժանացան Մարի Մյուլլերն ու Միրեյ Կասսարը:
Պատվոգրերով և մեդալներով պարգևատրվեցին գեղանկարչության, դեկորատիվ-կիրառակական արվեստի և ռադիոէլեկտրոնիկայի մրցույթներում տարբեր տարիքային խմբերում մրցանակային տեղեր զբաղեցրած մասնակիցները, որոնք՝ որպես խրախուսանք, նոյեմբերի 2-ին կայցելեն Կոմիտասի անվան թանգարան-ինստիտուտ և պանթեոն:
Հարկ է նշել, որ ստեղծագործական մրցույթին աշխատանքներ էին ներկայացվել Շիրակի մարզի Արթիկ, Ազատան համայնքներից, Գյումրու հանրակրթական դպրոցներից:
Կոմիտասյան միջոցառումը եզրափակվեց Երևանից ժամանած «Դո Ռե Մեթ» կրթամշակութային բարեգործական հասարակական կազմակերպության գեղարվեստական ելույթներով:
Հ.Սարգսյան
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ