ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում նախարար Լևոն Մկրտչյանը և «Նոր սերնդի դպրոց» հասարակական կազմակերպության նախագահ Սուրեն Ալոյանը ստորագրել են համագործակցության հուշագիր, որով նախատեսվում է «Dasaran» էլեկտրոնային կրթական հարթակի գործունեության զարգացում, նոր էլեկտրոնային գործիքների ներդնում: Ստորագրման արարողությունից հետո ՀՀ ԿԳ նախարարը կրթության ոլորտի զարգացման ուղղությամբ արդյունավետ գործունեության համար «Dasaran» կրթական ծրագրին պարգևատրել է ՀՀ ԿԳՆ «Ոսկե հուշամեդալով»:
Կարևորելով համագործակցությունը ՝ՀՀ ԿԳ նախարարը նշել է, որ կրթության ոլորտում «Dasaran» էլեկտրոնային հարթակը կատարում է կարևոր աշխատանք, որն իր ձևաչափով և որակով համապատասխանում է միջազգային չափանիշներին. «Մենք կարող ենք արձանագրել, որ Հայաստանի կրթական համակարգում ունենք տարիների հետևողական աշխատանքի շնորհիվ ձևավորված գործիք, որի վրա հիմնվելով կարող ենք զարգացնել էլեկտրոնային կրթության համակարգը»,- նշել Լ. Մկրտչյանը և հավելել, որ էլեկտրոնային հարթակի տվյալների բազան շատ լավ հիմք է՝ դպրոցների անձնագրավորման և զարգացման ծրագրերի կազմման համար:
Ստորագրված հուշագրի շրջանակում նախատասվում է էլեկտրոնային հարթակում նոր առցանց գործիքների ներդրմամբ «Սովորող-ծնող-դպրոց» անընդհատ կապը դարձնել արդյունավետ, որը կապահովի ծնողների առավել ակտիվ ներգրավվածությունը երեխաների կրթության գործընթացում: Կրթության ոլորտում առկա և մշակվելիք կրթական բովանդակություն պարունակող ծրագրերը հասանելի կդառնան էլեկտրոնային հարթակի միջոցով, ինչպես նաև կխրախուսի արտադպրոցական ծրագրերի իրականացումը: Կազմակերպվելու են նաև վերապատրաստման դասընթացներ ուսուցիչների համար:
Ցանցի զարգացման համատեքստում նախատեսվում է նաև «Dasaran» կրթական հարթակի համահայկականացում՝ ներառելով Սփյուռքի համայնքների հայկական կրթօջախները, հնարավորություն տալով սփյուռքահայ դպրոցահասակ երեխաներին օգտվելու հարթակի կարողություններից: «Նոր սերնդի դպրոց» հասարակական կազմակերպության նախագահ Սուրեն Ալոյանի տեղեկացմամբ իրենք այս պահին փորձնական ծրագիր են իրականացնում Բոստոնի հայկական դպրոցներից մեկի հետ, որը միացել է էլեկտրոնային հարթակին. «2017 թվականից մենք փորձելու ենք ներգրավել նաև այլ դպրոցներ: Սփյուռքի բազմաթիվ դպրոցներ համակարգին միանալու ցանկություն են հայտնել, սակայն տեխնիկապես համակարգը դեռևս պատրաստ չէ ապահովելու բոլոր դպորցների համակցումը: Այժմ աշխատանքներ են տարվում սերվերային ցանցի հզորացման ուղղությամբ»,- նշել է Ս. Ալոյանը:
Անդրադառնալով ուսուցիչների կողմից հաճախ բարձրաձայնվող խնդրին, որ «Dasaran» կրթական հարթակում էլեկտրոնային մատյաններին ներդրումից հետո իրենք լրացուցիչ աշխատանք են կատարում՝ լրացնելով և՛ ավանդական թղթային մատյանները, և՛ նորաստեղծ էլեկտրոնայինը, ԿԳ նախարարը նշել է, որ խնդրի լուծման ուղղությամբ այժմ քննարկվում են տարբերակներ. «Մատյանները համարվում են պետական փաստաթղթեր և դրանք թղթային տեսքով արխիվացնելու իրավական պահանջ կա: Ուսուցիչների գործը հեշտացնելու համար մենք փորձում ենք ճանապարհ գտնել: Տարբերակներից մեկն այն է, որ կարող ենք որոշակի պարբերականությամբ էլեկտրոնային բովանդակությունն ուղղակի թղթի վրա տպել՝ համապատասխան կնիքով և մնացած պահանջներով դրանք դարձնել դասամատյան: Իրականացման ձևն ու ընթացակարգը պետք է քննարկենք, այդ խնդիրը մեր օրակարգում կա»:
Նշենք, որ «Dasaran» կրթական ծրագիրը ՄԱԿ-ի զարգացման ծրագրի նախաձեռնած «Accelerate 2030» միջազգային մրցույթում ճանաչվել է աշխարհի 5 լավագույն նորարարական ծրագրերից մեկը՝ 176 երկրներից ներկայացված ծրագրերի շարքում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ