ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Խոշոր հատկացում` «Վանաձորի պետական գյուղատնտեսական քոլեջի» շինարարությանը

Նոյեմբերի 14, 2019
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության 2019 թվականի բյուջետային հատկացումներից կառավարության որոշմամբ  կատարվել է մի քանի վերաբաշխում, որի շրջանակում կրթական հաստատություններում կիրականցվեն կապիտալ շինարարության և նախագծային աշխատանքներ:

Մասնավորապես, մեծ ծավալներով կշարունակվի «Վանաձորի պետական գյուղատնտեսական քոլեջի» դեռևս 2015 թվականից սկսված շինարարությունը, որի կատարման համար հատկացվել է ավելի քան 716 մլն 653 հազար դրամ, որից 713 մլն 653 հազար դրամը նախատեսված է բուն շինարարական աշխատանքների, իսկ 3 մլն դրամը` նախագծային շտկումների  համար, որի անհրաժեշտությունն առաջացել է` պայմանավորված կառուցման ընթացքում ի հայտ եկած խնդիրներով (նախորդ նախագիծը հաստատվել է 2014 թվականին): Նախագիծը կառավարության նիստում ներկայացրել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանը` տեղեկացնելով, որ քոլեջի շինարարությունը ՀՀ  կառավարության և Եվրոպական միության միջև 2016թ. դեկտեմբերին ստորագրված «Որակավորումների բարելավում ավելի լավ աշխատատեղերի համար» համաձայնագրի նախապայմաններից է: «Քոլեջի շինարարությունը կշարունակվի նաև 2020 թվականին, ավարտը նախատեսված է 2021 թվականին»,- տեղեկացրել է Արևիկ Անափիոսյանը` ավելացնելով, որ միջնաժամկետ ծախսային ծրագրում քոլեջի շինարարության համար գումարներ նախատեսված են: Համաձայն կառավարության որոշմանը կից ներկայացված հիմնավորման` նախորդ տարիներին աշխատանքներն իրականցվել են ընդհատումներով: «Վանաձորի պետական գյուղատնտեսական քոլեջի» վերանորոգման աշխատանքները սկսվել են 2014թ-ից, որի համար կազմվել է ամբողջ քոլեջի վերակառուցման նախահաշիվ`

1 մլրդ 780 մլն  դրամ նախահաշվային արժեքով: 2015թ-ին հատկացվել է 60 մլն 217 հազար դրամ, 2016թ-ին աշխատանքներ չեն իրականացվել, 2017-2018թթ-ին փաստացի հատկացվել է 190 մլն. դրամ, 2019թ-ին նախատեսվել է 230 մլն դրամ:  Այսինքն` ավարտին հասցնելու համար մնացորդը կազմում է 1 մլրդ 300 մլն դրամ։  Կատարված նոր ֆինանսավորումը հնարավարություն կտա, որ այժմ ընթացքող  շինարարությունը ոչ միայն չընդհատվի, այլ շարունակվի ավելի մեծ տեմպով:

Նույն որոշմամբ կատարված բյուջետային վերաբաշխման շրջանակում Գեղարքունիքի մարզի Ներքին Գետաշենի թիվ 1 միջնակարգ դպրոցի նախագծային աշխատանքների համար հատկացվել է 14 մլն 430 հազար դրամ: Ինչպես իր խոսքում նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանը, շուրջ 890 աշակերտ ունեցող դպրոցի երկու մասնաշենքերից մեկը վերանորոգված է, բայց կրթական գործընթացի կազմակերպման լիարժեք պահանջներին չի բավարարում և այժմ մշակվելու է երկրորդ մասնաշենքի վերակառուցման և հիմնանորոգման նախագիծը:

Նույն որոշման երրորդ կետով առաջարկվում է 2019 թվականի բյուջում նախապես պլանավորված «Ապարանի ռազմամարզական վարժարան» ՊՈԱԿ-ի շենքի փոխարեն վերակառուցել «Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարան հիմնադրամի Ապարանի մասնաճյուղի» շենքը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)