Տեղի է ունեցել «Նախնական և միջին մասնագիտական կրթության և ուսուցման ռազմավարական նպատակների և համապատասխան ցուցանիշների համաձայնեցումը միջազգային մարդկային զարգացման քաղաքականության գործիքների հետ» փորձնական ծրագրի արդյունքների վերաբերյալ աշխատաժողով, որի նպատակն էր Հայաստանում ՄԿՈՒ արդյունավետ ռազմավարության մշակումը։
Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանը՝ նշելով, որ ծրագիրը Հայաստանին հնարավորություն է տվել ՄԿՈՒ ռազմավարական պլանավորումն էլ ավելի համապարփակ իրականացնել. «Մենք փորձում ենք մեր ազգային առանձնահատկությունները համադրել միջազգային զարգացման միտումներին։ Հաճախ գործատուները դժգոհություն են հայտնում, որ շրջանավարտները չեն կարողանում իրենց հմտություններով և կարողություններով բավարարել իրենց պահանջները: Մենք կարևորում ենք մարզի զարգացման ուղիներն ու հնարավորությունները հաշվի առնելը և այնտեղ իրականացվող ուսուցումն ու մասնագիտությունները համահունչ դարձնելը գործատուների կողմից ներկայացվող առաջարկին»,-նշել է Ա. Անափիոսյանը՝ ընդգծելով, որ Աշխատանքի միջազգային կազմակերպության հետ արդյունավետ համագործակցությունն այսօր էլ շարունակվում է ՌԴ ֆինանսների նախարարության կողմից ֆինանսավորվող «Մեծ քսանյակի (G20) ուսուցման ռազմավարության կիրառումը. ԱՄԿ-ի և Ռուսաստանի Դաշնության գործընկերություն» ծրագրի շրջանակում:
«Այս ծրագրի հիմնական նպատակն է հզորացնել պետական մարմինների և սոցիալական գործընկերների՝ ՄԿՈւ համակարգը վերլուծելու և բարեփոխելու կարողությունները՝ ազգային առաջնահերթությունները, նպատակները և պլանավորման գործընթացները համապատասխանեցնելով Աշխատանքի միջազգային կազմակերպության, ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կոնվենցիաներին և առաջարկություններին, ՄԱԿ-ի 2030թ. Կայուն զարգացման նպատակների օրակարգին, Եվրոպական միության քաղաքականությանն ու G20 երկրների լավագույն փորձին»,-նշել է փոխնախարարը և տեղեկացրել, որ ԱՄԿ «Հմտությունների զարգացման ռազմավարական պլանավորման և համապատասխան ցուցանիշների ներդրման» փորձնական ծրագրի շրջանակում նախատեսվում է ՀՀ Լոռու մարզում իրականացնել աշխատաշուկայի հետազոտություն:
«Նման հետազոտությունների առկայությունը շատ կարևոր է, որոնք հետագայում հնարավորություն կտան պետպատվերի տեղերի բաշխումն իրականացնել բացառապես աշխատաշուկայի կանխատեսումների հիման վրա՝ խթանելով ՆՄՄԿՈՒ ուսումնական հաստատություններում ընդունելության պլանավորումը»,-ընդգծել է նախարարի տեղակալը:
Աշխատաժողովի ընթացքում քննարկվել են ՄԿՈւ ռազմավարական պլանավորման ժամանակակից ուղղությունները, ռազմավարական պլանը և առաջիկա 5 տարվա թիրախները: Ներկայացվել են 2018թ. շրջանավարտների կարծիքի ուսումնասիրության արդյունքները՝ ելակետային տվյալների ձևավորման նպատակով: Բացի այդ, անդրադարձ է եղել ՄԿՈւ ռազմավարական պլանի մշակման գործընթացում գործատուների և արհմիությունների մասնակցությանը, ներկայացվել է ՄԿՈւ ռազմավարական պլանավորման փորձը Ղրղզստանում և Տաջիկստանում: Քննարկվել են նաև աշխատաշուկայի համար աշխատուժի զարգացման համար առաջարկվող մոտեցումները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ