Տնտեսական համագործակցության և զարգացման կազմակերպության և ՌԴ ֆինանսների նախարարության հրավերով ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Լուսինե Առաքելյանը մասնակցել է Անկախ պետությունների համագործակցության երկրներում ֆինանսական կրթությանը նվիրված համաժողովին: Միջոցառմանը մասնակցել են ԱՊՀ անդամ երկրների բարձրաստիճան պաշտոնյաներ:
Ֆինանսական կրթության քաղաքականության իրականացման շրջանակում համաժողովի ընթացքում տեղի է ունեցել ԱՊՀ անդամ պետությունների փորձի փոխանակում, գործողության պլանի և առաջնահերթությունների քննարկում:
Լուսինե Առաքելյանը, ներկայացնելով Հայաստանի փորձը, նշել է, որ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունը հանդիպման մասնակից երկրների շարքում միակն է, որը ֆինանսական կրթության իրականացման վերահսկողության մեխանիզմներ ունի և պետական մակարդակով ուշադրության կենտրոնում է պահում այս հարցը: Նրա խոսքով՝ Հայաստանը միակն է նաև, որտեղ ֆինանսական կրթություն է դասավանդվում ոչ թե արտաուսումնական կամ արտադասարանական ծրագրերով, այլ՝ ինտեգրված պարտադիր առարկաների ծրագրի մեջ: Համաժողովի մասնակիցները ողջունել են այդ փաստը՝ առաջարկելով այն ներդնել նաև մասնակից երկրների համապատասխան ծրագրերում:
Նշվել է, որ ծրագիրն իր ակնկալվող սոցիալ-տնտեսական ազդեցությամբ հարում է տնտեսական զարգացման ռազմավարությանը, որի արդյունքում կապահովվի հավելյալ տնտեսական ակտիվություն ինչպես կրթության, այնպես էլ հարակից ոլորտներում: Ծրագրի իրականացման շարունակականությունը կհանգեցնի մտածելակերպային փոփոխության, կդաստիարակի նոր՝ ստեղծարար արժեքներ, որոնք կբարելավեն սոցիալական արժեհամակարգը երիտասարդների շրջանում:
Համաժողովի ընթացքում անդրադարձ է եղել ֆինանսական գրագիտության, (այդ թվում՝ ներառական մակարդակում) զարգացման, ֆինանսական կրթության ազգային ռազմավարության մշակման, դպրոցների և արտադպրոցական նախաձեռնությունների միջոցով երիտասարդների ֆինանսական գրագիտության կարիքների գնահատման, միգրանտների և նրանց ընտանիքների ֆինանսական գրագիտության կարիքների բացահայտման և բավարարման ուղղությամբ նախատեսվող զեկույցներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ