ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«100 գաղափար Հայաստանի համար». հայտնի են մրցանակակիրները

Դեկտեմբերի 10, 2019
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունն ամփոփել է «100 գաղափար Հայաստանի համար» համահայկական երիտասարդական մրցույթի արդյունքները: Դեկտեմբերի 10-ին Երևանի պետական կամերային թատրոնում տեղի է ունեցել մրցույթի հաղթողների պարգևատրման հանդիսավոր արարողությունը, որին ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը, Բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարար Հակոբ Արշակյանը, Էկոնոմիկայի նախարար Տիգրան Խաչատրյանը, Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը, Քաղաքաշինության պետական կոմիտեի նախագահ Վահագն Վերմիշյանը և այլք։ Նախարար Արայիկ Հարությունյանը, շնորհավորելով բոլոր մասնակիցներին և հաղթողներին, ընդգծել է մրցույթի կարևորությունը.

«Գաղափարները շատ կարևոր են։ Այդպիսով, նախ, ճանաչելի են դառնում հեղինակները, բացի այդ, նման գաղափարների կարիք իսկապես կա։ Մեր 1,5 տարվա փորձը ցույց է տալիս, որ երբեմն առօրեական գործընթացներում շատ գաղափարներ չենք նկատում, ուստի  նմանօրինակ մրցույթները լավ հնարավորություն են»,- ասել է Ա. Հարությունյանը:

«100 գաղափար Հայաստանի համար» մրցույթի նպատակն է զարգացնել երիտասարդների նորարարական մտածողությունը, ներգրավել երիտասարդներին ՀՀ սոցիալ-տնտեսական զարգացման խնդիրների լուծման գործընթացներում, խթանել գիտատեխնիկական մշակումներն ու նորարարական նախագծեր իրականացնելու քաղաքացիական նախաձեռնությունները: Մրցույթի հայտերը գնահատել է փորձագիտական հանձնաժողովը, ինչի  արդյունքում ընտրվել է 16 հայտ, որոնցից հաղթող է ճանաչվել 5-ը։ 

2019 թվականի «100 գաղափար Հայաստանի համար» համահայկական երիտասարդական մրցույթի հաղթողներն ըստ անվանակարգերի․

Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ
Ռաֆիկ Սայադյան, Դավիթ Ղարիբյան - «Before visits» նորարարական նախագիծ

Սոցիոլոգիական գիտություններ
Մհեր Մկրտչյան, Ծովինար Սարգսյան, Էլեն Բաղդասարյան, Գևորգ Ամալյան - «Ուսանողի տուն» նախագիծ

Մանկավարժական գիտություններ
Սամվել Կիրակոսյան, Արեն Ոսկանյան - «Միկրո գիտահանրամատչելի պորտալ» նախագիծ

Ճարտարապետություն
Նարեկ Պետրոսյան - «Տիեզերական հետազոտման և զարգացման կենտրոն Բյուրականում» նախագիծ

Քիմիական գիտություններ
Արմեն Հովհաննիսյան, Գասպար Քոչարյան, Զարուհի Մանուկյան - «Նոր սերնդի հեղուկ կոմպլեքսային պարարտանյութերի մշակում» նախագիծ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)